Hi ladies, mijn zoontje is nu bijna 6 weken en ik weet dat ik dan kan verwachten dat hij weer gaat "regelen". Maar hoe weet ik het verschil tussen het "zoeken" vanwege de zuigbehoefte en het "zoeken" omdat hij echt honger heeft in het kader van het regelen? Alvast bedankt voor jullie reacties!
Lastig te zeggen. Meestal zag ik het wel aan hem. Dan tuitte hij zijn lipjes. Als ik hem een speentje gaf omdat ik dacht dat zijn zuigbehoefte nog niet was bevredigd maar het bleek honger, dan spuugde hij het vanzelf weer uit.
Ben ik niet helemaal met je eens hoor, mijn kindje 'zoekt' de hele dag, bij wie ze ook op schoot is. Maar dat is lang niet altijd een teken dat ze honger heeft hoor. In t begin reageerde ik er dus elke keer op en was tig keer per dag bezig met aanleggen, maar dan had ze toch duidelijk geen honger en dronk ook niet. Dus ook hiervoor geldt (in mijn optiek)...elk kindje is anders.
Hier was het wel zo: zoeken was aanleggen. En dan nam hij altijd dankbaar iets te drinken Kwestie van even uitproberen denk ik?