Wie wil helpen zoeken naar een leuk behang voor achter dit bed. Het is voor 2 jongens van 2.5 en 7.5 jaar.
Ik zou er met behang lekker wat kleur in brengen, maar niet te donker (of de foto moet donkerder zijn dan het in werkelijkheid is). Ik zou voor vrolijk, stoer blauw gaan maar wel effen of gestreept, of met van die stoere sterren maar niet te druk maken. Lastig hoor, t is echt een kwestie van smaak, succes!
Zou persoonlijk voor een knal blauwe muur gaan verder geen poespas.. komt denk ik omdat het bed al meerdere kleuren heeft.
Gewoon kwestie van smaak,kan banalers zijn.Zou ook kijken wat de kids mooi vinden,zeker die van 7,5 heeft toch wel een voorkeur kwa kleur etc.
Ik zal kiezen voor leger behang. Puur omdat ik dat heel stoer vindt met zo'n net aan het plafond. munitie kistjes als opbergers.
Het ligt er helemaal aan welke kant je op wilt. Voor een stoere kamer vind ik dit helemaal geweldig, het zijn muurstickers. Bekijk bijlage 444528 Als je iets zachters wilt heeft de Karwei heel gaaf ruitjes behang in lichtblauw-wit of grijs-wit. Bekijk bijlage 444529
Iets blauw/grijs zou ik kiezen, dat sterrenbehang word denk ik wel mooi. Vind het ook echt een super leuk bed!
Misschien niet heel origineel, maar ik zou voor zoiets gaan. 1 wand en dan gecombineerd met een effen taupe kleur behang of muurverf: