Kadotip 1 jr oud

Discussie in 'De lounge' gestart door josianne, 5 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dag dames,

Jaydienne heeft haar 1e uitnodiging ontvangen voor een feestje a.s. vrijdag. Maar nu weet ik niet wat ik voor die jongen moet halen...hij wordt 1 jr. Hebben jullie iedeetjes? Zelf ken ik hem niet.

Hopelijk hebben jullie wat leuke ideetjes voor me.

:)

2. Juweeltje

Juweeltje Bekend lid

27 nov 2007
    541
    0
    0
    Duplo lego ?

3. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    een auto waar je op kan zitten, mijn zoontje heeft die met zijn verjaardag gehad en hij is er nog steeds gek op

4. Waar kan je zo'n autootje kopen? Vind het een mooi kado. THnx

Iemand anders nog meer leuke ideetjes? Want stel je voor dat hij die dubbel krijg?

5. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    duplo, v tech, blokken, een bal.

6. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ze verkopen vanaf morgen hele leuke ballenbakken bij de kruidvat, het is een soort indianen tent met allemaal ballen er in... Ik heb er zelf eentje pas gekocht maar dan bij de Intertoys, het kost maar 12.99 en geloof me het is echt heeeel leuk, mijn zoontje is ook 1 en die vind het helemaal geweldig :D ...

7. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    die auto of loop auto kan je bij intertoys, bart smit soms ook bij blokker (speelgoed gedeelte) of bij markramer (speelgoed gedeelte) kopen

8. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    boekje van Nijntje of zo iets is ook altijd leuk

wij hebben afgelopen donderdag een sesamstraatvormen huisje gegeven voor een 1e verjaardag....te koop bij bart smit

9. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Wat ook leuk is voor 1 jarigen en ook nog heel leerzaam: Vtech Smartville Garage

Het kost wel 15,00 euro :oops: Ik heb het al mijn neefje en nichtje gegeven en ze zijn er gek op.

10. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ik heb mijn eerste zoontje op zn eerste verjaardag een speeltafel gegeven. Weet niet hoe duur die dingen tegenwoordig zijn hoor dus kijk me er niet op aan als ze te duur zijn.
    Maar dat was een echte hit. Hij kon net staan dus dat wilde hij ook de hele tijd. En onderwijl klungelen met vanalles...en op den duur wilde hij 2 handjes gebruiken en liet hij ineens los zonder het te weten...stond hij zomaar ineens los :)
    Maar vormen doosjes of een mooie puzzel voor zn leeftijd zullen ook wel leuk zijn denk ik.
    En anders idd voorlees boekjes ofzo :)

11. Appelstroop

Appelstroop Niet meer actief

pluche sesamstraat kegelspel.

intertoys volgens mij 12,95

12. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Nu je t zegt...ik zag er een bij de Hema..volgens mij van boederij of dierentuin dieren. Vond hem toen heel grappig. Maarja..die van mij zijn of te oud of nog niet geboren :p

13. Bedankt allemaal voor de tips heb er hele leuke in zien staan. Helaas gaat het niet door.......Jaydienne heeft waterpokken gekregen. (waar ik zeker niet vrolijk van wordt):(

14. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    o jee,

meid beterschap, hou het ook goed in gedachten dat als kinderen voor hun eerste jaar de waterpokken krijgen het weer kunnen krijgen.

15. Ja dat heb ik gelezen vandaar dat ik ook helemaal over de zeik ben.
    Thnx. :rolleyes:

Deel Deze Pagina