hoi, hoe hebben jullie het verteld dat jullie in verwachting zijn van een 2e kindje? ik wil het ongeveer met 12 weken vertellen (als dat gaat lukken, want eerste kindje was ook nogal groot en zag het al vlug) maar ik ben nu al aan het bedenken hoe.
Mijn vader hebben we een kaart gegeven met op de voorkant 'het is weer zover' , met daarin een blauwe en roze ballon geplakt. De rest van de familie hebben we van die chocolade-flikken met roze/blauwe muisjes gegeven.
Hier met een t-shirt 'stoer! ik word een grote broer!' ik was toen 10 weken ongeveer. eerste keer een romper met 'mijn oma is de liefste' en een gedichtje ingepakt.
Wij gaan het binnenkort vertellen. Ik weet nog niet precies wanneer, wil het proberen te rekken tot na de 1e echo (9 weken). Ook hier krijgt dochterlief een shirtje aan, met op de voorkant 'Oeps..' en op de achterkant 'they did it again!' En dan kijken hoe slim ze zijn, dit was namelijk niet gepland
oeps... I did it again haha... ik heb mn mond voorbij gepraat haha... dus mijn ouders weten het nu de rest nog niet...
hoi van de 1e hebben we een kaart en daarin een gedicht geschreven aan allebeide (schoon)ouders gegeven met 6 weken zwangerschap en de rest van de familie opgebelt nu hebben we het heel leuk vertelt met weer 6 weken zwangerschap 2 morkoppen had ik gekocht 1 voor me vader en 1 voor me moeder onderin de morkop had ik een speen met de tekst I love opa en de andere speen I love oma erin gedaan en een briefje aan de speen gedaan met de tekst : ook al ben ik nog piep klein ik weet dat u mijn liefste opa/oma zal zijn xxx uw 3e kleinkind ik vond dit echt een super verrassing en de rest van de familie weer opgebelt
trouwens de zus heeft het aan oma vertelt door zogenaamd een tekening die ze gemaakt had en die moest ze dan openvouwen en daar stond het!