Waarschuwing mensen gebruik geen Romed testen!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

:evil: :evil: :evil: Zo als je hebt kunnen lezen in mijn topic blijf weg van die waardeloze Romed testen want ook daarmee teste ik positief en er zit helemaal geen HCG in mijn bloed!!!!!!!!! een gewaarschuwd mens teld voor 2. Echt waar heel veel verdriet hiervan :cry: :cry: :cry:
    Dus doe me een lol haal geen Romed testen in huis!!!!ik zit nu met een hoop verdriet en ongeloof. Ik heb mijn beklag gedaan op die site en straks ook bij Romed zelf,want dit is niet meer normaal er stond een vrouwtje op die teste ook positief er mee en ging ook HCG testen door bloed en wat denk je niets. :evil: :evil: :evil: :evil:
    Dus wat je doet moet je zelf weten maar wees gewaarschuwd
    jennie72 van binnen kookend heet van woede
    Als dit niet mag moderators moet je mij dat uitleggen sorry ik wil alleen ze waarschuwen.

2. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Het mag vast wel lieverd...

sterkte..

3. Nemo

Nemo Niet meer actief

Jennie je had toch ook met andere testen positief getest ? Ik zal ff voor je zoeken over schijnzwangerschap.

4. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    schijnzwangerschap is alle sympt hebben, inclusief het uitblijven van een menstruatie...

Er zijn bepaalde medicijnen (vaak met hormonen ) die een positieve test kunnen geven...

Als je geen hgc in je urine hebt...kun je onmogelijk positief testen...echt niet...

Jennie was dan ook niet schijnzwanger...Ik denk helaas dat het fout is gegaan...

Deel Deze Pagina