Vraag over schoonzussen en schoonmoeder

Discussie in 'De lounge' gestart door bosi333, 29 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.799
    113
    Ik heb een vraag.

Vandaag was mijn zoon bij mijn schoonmoeder ( mijn dochter en ik gingen samen iets doen, museum)

Daar hoorde ik dat zij samen met haar dochter en schoondochter gister ( dus met zijn 3en) naar de film waren geweest.

Ik was niet mee gevraagd.

Nu vertelde ze er gewoon over en ook gewoon leuk. Op dat moment vond ik het ook gewoon...leuk.

Maar nu denk ik na. Waarom ben ik niet mee gevraagd eigenlijk. Ik denk zelf omdat ik in de avond eigenlijk nooit weg kan ( geen oppas) en dat ze dat misschien ook zo dachten.

Maar toch...er knaagt iets. Ze hadden toch ook gewoon kunnen vragen? of zou het bewust zo gedaan zijn.

Nu mijn vraag.

Ik wil mijn schoonmoeder eigenlijk vragen of ze me bewust niet mee hebben gevraagd of dat het inderdaad niet is gevraagd omdat ze eigenlijk er vanuit gingen dat ik toch niet zou kunnen ( klopt ik kon ook niet)

Zouden jullie dat ook vragen? Of moet ik het gewoon zo laten. :)

2. wazigsnuitje

wazigsnuitje Bekend lid

12 dec 2011
    855
    3
    18
    NULL
    NULL
    meid als je er mee zit zou ik het toch vragen, want anders blijf je met een slecht gevoel zitten

3. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Als de relatie gewoon goed is kun je het toch vragen?

4. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Heel herkenbaar wat je nu zegt. Gebeurd bij ons in de familie ook regelmatig. Ik voel me dan soms ook buiten gesloten. Vind het leuk voor ze, maar zou het zelf ook leuk vinden ergens voor mee gevraagd te worden. Ik vraag mijn zusje/moeder ook mee voor dingen. Andersom gebeurd dit dan vaak niet.

Ik zou het gewoon op de vrouw af vragen! ;)

5. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Als je er mee zit vragen, ik weet niet hoe jullie band is natuurlijk maar goed als je er mee zit moet je het gewoon vragen.

Ik persoonlijk zou er niet echt wakker van liggen maar dat komt omdat mijn schoonmoeder, schoonzus en ik niet zo'n goede band hebben, om het netjes te zeggen ;)

6. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.885
    399
    83
    ik zou als ze er weer over begint zeggen,

goh wat klinkt dat leuk zeg!!! als jullie weer een keer gaan zou ik het leuk vinden om mee te gaan als dat mag.

7. Greyhound

Greyhound Actief lid

27 feb 2012
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo zou ik het ook doen. Misschien is het bij hun ook echt bewust zo gegaan.

8. MaRita

MaRita Actief lid

18 okt 2008
    465
    10
    18
    Precies zo doen :)

9. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja je geeft zelf aan dat je al niet kon en altijd nee horen is ook niet leuk dus lastig zou er niet te veel stampei over maken .

maar lullig is het wel .

10. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.799
    113
    Ja een beetje dubbel. Ik merkte dat mijn schoonmoeder het wel gewoon vertelde maar zich er ook wat ongemakkelijk bij voelde omdat ze ook wel door had dat het misschien wel wat apart was.

Ze zei ook dat ze de volgende keer wilde dat ik mee ging. Lief natuurlijk maar waarom deze keer niet gevraagd dan?

Maar misschien moet ik er niet teveel van denken en is dit gewoon zo gegaan en hebben zij er verder niet zo diep over nagedacht.

11. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.799
    113
    Nou ik heb net een smsje gestuurd. Ik kon het niet laten

De relatie is goed en ik ben een open boek dus ik vraag het maar gewoon.

Ik heb gevraagd of er een reden is waarom ik niet mee ben gevraagd. Niet dat het erg is maar dat ik het me gewoon afvroeg of er een reden voor is.

Hoop niet dat ze nu belt, :D Maar wel op een sms terug...

12. tulip

tulip Niet meer actief

ik vind het wel knap dat je het durfde te vragen. Ben benieuwd wat de reden was.

13. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.799
    113
    Nou sms terug

Geen reden, was helemaal spontaan gistermiddag ineens bedacht. Helemaal geen reden om mij niet te vragen maar ze waren in de veronderstelling dat ik op die korte termijn niet zo iemand kon vinden.

Niks tegen mij...

Pfff gelukkig

ha ha

Ja als ik ergens mee zit laat ik het vaak ook wel weten. Ik ben geen binnenvetter in elk geval,

:D

14. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Dat doe je slim meis! Niets opkroppen en jezelf gek maken.

15. flavour2

flavour2 Actief lid

18 jan 2012
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    goed opgelost.. had precies hetzelfde gedaan...:)

16. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Wat ben ik blij dat ik me om dat soort dingen nou nooit druk kan maken. Mijn collega's vinden mij af en toe te nuchter en niet meegaand. Maar ik kan persoonlijk van weinig dingen wakker liggen.

En dat maakt mijn leven zoveel makkelijker :D

Mijn moeder en zus doen heel vaak dingen zonder mij en het zou me werkelijk waar me reet roesten. Haha!

Zo ben ik gister sinds maanden als het niet al meer dan een jaar geleden was met mijn moeder de stad ingeweest omdat mijn moeder het voorstelde. Maar met mijn zus doet ze dat dus regelmatig begreep ik gister. Nou veel plezier maar mij niet gezien! Hahaha. Het vervelende was alleen wel dat mijn zus dus wel belde terwijl ik met mijn moeder in de stad was en ja hoor zuslief was ook in de stad. Dus daar ging mijn gezellige middagje met mijn moeder ;)

Maar wel knap dat je gewoon een smsje hebt gestuurd naar je schoonmoeder. Ik zou zoiets ook kunnen waarderen, gewoon eerlijk zijn!
    Maar dus druk gemaakt om niks en volgende keer kan je gewoon lekker mee!

17. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.799
    113
    Mijn man is ook zo lekker nuchter.

Maar als het om mijn moeder en mijn zusje zou gaan zou ik het heel anders vinden. Raar he! Mijn broertje doet bijvoorbeeld ook veel met haar. Maar dan denk ik er nooit over na. Maar dat is eigen...

Met schoonzussen en schoonmoeder is het toch anders denk ik.

Tenminste, voor mij. Ook al ken ik ze al 12 jaar.

18. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Zelf met mijn schoonzussen en schoonmoeder zou het me niet uitmaken. Ik begrijp wel dat mijn schoonzus meer met haar moeder zou doen want dat zijn moeder en dochter van elkaar. En mijn schoonzus van mijn vriend zijn broertje is nog niet zolang in de familie dus echt dingen met elkaar doen ze niet.

Ik ben degene die het meeste onderneemt met mijn schoonmoeder.

Nee eigen of niet eigen het maakt mij echt niks uit! Maar dat heb ik ook met vriendinnen, als ze mij niet vragen nou dan toch niet!

19. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.799
    113
    je hebt gelijk hoor.

Zo is het eigenlijk ook.

Maar als iets knaagt, dan vraag ik het liever toch..

Maar lekker nuchter ben je wel. :D ( ook fries toevallig?, ;))

Deel Deze Pagina