hoogpolige vloerbedekking stofzuigen

Discussie in 'De lounge' gestart door mamak82, 29 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamak82

mamak82 Actief lid

6 nov 2011
    196
    0
    16
    NULL
    NULL
    we hebben op onze slaapkamers hoogpolige vloerbedekking. Inmiddels als vier verschillende stofzuigmonden geprobeerd helaas nog steeds een ellende om goed te stofzuigen. Wie heeft nog meer dit probleem? Hoe heb je het opgelost? Zolang ik met "de haren" van de vloerbedekking mee zuig lukt het nog wel, maar er tegen in is bijna onmogelijk. Om nu elke keer de hele verdieping met een handmondstuk te doen (wat ook enorm zwaar is..) vind ik ook geen doen... Nou hopelijk heeft er iemand voor mij een makkelijke oplossing, ben nu aan het kijken naar laminaat, parket of vinyl...

2. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Tja dat is idd erg lastig.. heb jaren lang bij een client gewerkt die dat ook had... Vreselijk!
    Idd met de haren mee ging goed... maar ertegenin wilde niet.
    Die client had een soort luchtgat in de slang /handvat die open kon. Dan zuigt hij iets minder hard en dat ging beter.

3. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    wij hebben hoogpolig in de woonkamer, maar dat gaat goed, hebben een philips reach and clean.
    boven hebben we ´rare´ vloerbedekking, heel kortpolig, maar heel vervelend om te zuigen, en daarvoor heb ik een speciale kop besteld, met velours eronder, dat gaat makkelijker.

Deel Deze Pagina