Mijn CB digital test geeft 3+ aan terwijl ik 2 dec ongesteld ben geweest en op 26 dec lichte bloeding heb gehad, innesteling denk ik (heb ik bij m'n dochter ook gehad) Dus ik zou nu 4 Ak en 4 dagen zijn... Waarom geeft ie dan 3+ aan? Veel hcg?
Kan verschillende oorzaken hebben. Veel HcG dus wat je zelf ook dacht Misschien ben je vorige maadn al zwanger geraakt en tocch ook een ongi gehad? Het kan!! Mijn moeder had dit bij mijn broers. Dus misschien ben je verder zwanger?? Of heb je indd veel HcG? Ik ben benieuwd!!!!
Misschien tóch al langer zwanger? Je zult de eerste niet zijn die toch nog een 'menstruatie' gehad heeft en toch zwanger bleek te zijn. Gefeliciteerd trouwens
Ik zou ook je vk bellen en vragen of ze kan kijken hoe ver je bent !! Ik had zelf een torenhoge hgc volgens mijn gyn en toch gaf de cb de juiste tijdsperiode aan...
Ik had het bij mijn 2e zwangerschap ook.Teste met de CB op 4w4d al 3+ bleek achteraf ook gewoon te kloppen. Was inderdaad zover al ik dacht en het was toch echt maar 1 kindje... Misschien maak je "gewoon" veel hcg aan?
Die CB test is ook gewoon een indicator he, dus een schatting. Als je urine iets geconcentreerder is dan gemiddeld dan kan hij al horen uitvallen dan dat het daadwerkelijk is. Of je maakt gewoon sneller hcg aan. Dat kan ook bij een eenlingzwangerschap. (Ik heb een tweeling en testte bij mijn tweeling op NOD licht positief (geen knalstreep) terwijl de termijnecho precies klopte met mijn cyclus. Die dubbele hoeveelheid hcg bij een tweeling zul je pas echt opmerken vanaf 6 weken, bij een prille zwangerschap nog niet, dan zijn de marges voor een eenling gewoon zo uiteenlopend.
Over 3 dagen zou hij sowieso al 3+ aan moeten geven dus zo gek is het toch niet? (3-4 wkn = 1-2, 4-5 wkn = 2-3 en meer dan 5 wkn = 3+)
Bedankt voor jullie reacties Ik heb deze test op 4 wk en 2 dagen gedaan.. Dus bijna 5 klopt ook wel redelijk ik was gewoon benieuwd of meer dit hadden. Omdat ik bloedverlies dus heb gehad ben ik bang dat ik een miskraam heb gehad een paar weken geleden maar dan kan de test toch geen 3+ meer geven lijkt me? Ik mag woensdag voor een echo om te kijken hoever ik ben! Ik hou jullie op de hoogte!