Wat ik me eigenlijk al n tijdje af vroeg, omdat ik nu toch al wat vaker in de berichten heb zien staan dat Man lief de streep niet ziet (terwijl elke dame hier hem op een foto zelfs wel ziet) Vertellen jullie het altijd als jullie een test gedaan hebben??? Of pas als hij echt duidelijk is?? Ben wel benieuwd. Zelf zeg ik het pas als hij vrij duidelijk is, manlief gelooft het anders toch nooit en anders moet ik hem zo vaak roepen... dan denk ik dat ik geen centjes meer mee krijg...
hihi, dan zou ik elke maand naar hem toe moeten lopen, hoe dan ook elke maand voor NOD begin ik alweer....
Afgesproken om alleen samen te testen, ik snap nooit dat je het alleen doet, want als het raak is wil je toch samen staan springen en juichen? Ik test ook nooit voor NOD, en aangezien ik elke keer keurig op tijd ongesteld wordt heb ik nu in 11 rondes nog maar 1 keer getest omdat ik een hele lichte ongesteldheid had, en die hebben we ook samen gedaan Ow en heb hem toen gewoon ff uitgelegd hoe het werkt, hij is niet dom ofzo dat ie een streepje niet zou zien En ik geloof het btw zelf ook pas na een streepje wat je op een foto ziet, al die tuurtestjes ben ik duidelijk te nuchter voor.
Ik zei tegen mijn man dat ik een test ging doen en toen ik een streepje zag, vroeg ik aan hem wat hij zag.. (hij wist niet hoe die dingen werkte) Hij zei: ''ik zie een streep en een wazig streepje daar.. wat betekend dat????'' hahahaha!!!! Hij geloofde het gelijk!
hier een onregelmatige cyclus, we hebben de digitale cb wel samen gedaan, en bij de eerste ben ik ook meteen naar hem toe gegaan en zei, ik denk dat ik zwanger ben, maar ja dit maakt niet veel uit, als er een licht streepje staat gelooft hij het toch niet... bij de digitale meteen en was dolgelukkig! Misschien moet ik vragen hoe dat zit bij de testverslaafden... die er bv 6 in 2 dagen doen, net zo als mij
Ik heb wel eens testen gehad waarop ik dacht dat ik iets zag.. dus vriendlief laten kijken of hij ook wat zag. En gelukkig zag hij ook wat, maar achteraf gezien was het een voorgedrukte of opgedroogd streepje...
Als ze negatief zijn laat ik het niet altijd zien, of pas later. Zoals nu dat ik denk dat het positief is dan eigenlijk direct.
Ik heb hem alleen de positieve testen laten zien, bij de negatieve vertel ik dat ik neg heb getest. Hij hecht er niet zo veel waarde aan, wel dat we zwanger zijn natuurlijk maar ik kan verheerlijkt naar dat streepje blijven kijken en hij heeft echt zoiets van: "nou ja, heb je het nou nog niet gezien?"
Ik testte ook altijd alleen.. want bij negatief wilde ik die teleurstelling liever alleen doormaken.. manlief is dan zo nuchter.. kan ik dan niks mee.. pas als ik m duidelijk zag dan ging ik nog een keer samen testen.. of liet ik m zien.. Hier is hubbie niet zo dat ie perse samen wil testen hoor.. Bij Marijn waren toen de Olympische Spelen.. ik heb m toen een smsje gestuurd met: Je zwemploeg heeft zojuist GOUD gewonnen bij het onderdeel EI-VEROVEREN!!!.. Hij belde me meteen op... "IS HET ECHTWAAR???" We hebben er smakelijk om gelachen aan de foon.. ik ging toen verder al zwevend met de dag en hij ging verder met werken..hihihihi.. ik kreeg toen wel een mooie bos rozen toen ie thuiskwam.. Ach het hoort bij ons.. Bij JURIAN waren we allebei nog nitwitten wat testen en zw.schap betreft.. ik had een test gedaan toen hij een wc-bril bij de gamma ging kopen.. hij wist niet dat ik ging testen.. hij was knallend positief.. Toen manlief thuiskwam liet ik m de test zien.. al trillend.. hij: wat is dit?? heeft de kat vlooien ofzo??? toen ik m de verpakking liet lezen zei hij:"dus... euh.. eerst maar even een biertje!".. hahaha.. het was 11u smorgens..hihihihi.. Hier trouwens ook een man die niet in vage lijntjes geloofd hoor.. dus die indicator van CB was bij Anna errug handig.. na 2 positieve, maar voor hem te vage testen heeft ie zelf een digi gekocht.. toen er zwanger stond Feliciteerde hij me heeeeel lief... Mannen...tzijn rare wezens af en toe.. zo nuchter als ie is... zo ontzettend lief en breekbaar is ook als het om kinderen gaat.. (en ook voor mij hoor...)..
hier ook zo één hoor! Ik heb deze keer dan wel knaltesten vanaf het begin, maar omdat we al 2 vmk's hebben gehad staat ie niet gelijk te juichen Hij is wel blij hoor, maar houdt zich er voorlopig nog niet echt mee bezig zolang er nog niks concreets te zien is (echo, bolle buik) Tja ik heb een halve aardappelboer thuis
glimworm, halve aardappelboer verklaart het misschien een beetje, die van mij is een paarden boer.... hiihih
die van mij is geen echte boer hoor, maar hij zou het zo kunnen zijn, hij is gek op aardappels, kaas en voetbal :S
Ichtus Whahahaha!!! Zou precies een opmerking van mijn man kunnen zijn, dat van die vlooien. *tranen biggelen over mijn wangen van het lachen* Zo herkenbaar! Goed idee om de booschap een thema te geven. kan het komend WK toch nog van pas komen. Weer een lid van jong oranje erbij! (hoop ik dan) Ik ben dus een test-addict en val daar mijn man niet mee lastig. Hij weet dat ik veel testen doe, maar vraagt er niet naar. Als de streepjes duidelijker worden doen we samen een digitale test. Dan staat het er zo mooi en is er gelijk geen twijfel meer, dan zijn we zwanger!!! (schaapje, vanmorgen nog steeds wit. Sorry glimworm, kon me weer niet inhouden...)