Kleintje verkouden, hoesten en fiept

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door loekie1981, 3 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loekie1981

loekie1981 Bekend lid

1 sep 2008
    578
    0
    0
    Office team manager logistiek
    t westen van brabant
    Hoi

Even jullie mening. Mijn zoontje is sinds een paar dagen snotverkouden en moet veel hoesten. Gisteren had hij daarbij wat verhoging (38). Bij het hoesten komt er niet echt slijm mee, drinken doet ie minder maar redelijk. Heeft genoeg plasluiers in ieder geval. Verder slaapt ie (lekker) veel en is in de wakkere momenten wat hangerig, maar ook vrolijk.
    Nou dat kan natuurlijk allemaal, maar waar ik me zorgen om maak is dat ie ook wat kortademig is en 'fiept' daarbij.

Zijn die zorgen terecht denken jullie of zal ik maar gewoon afwachten?

Thnx

2. cat86

cat86 Actief lid

16 okt 2008
    395
    0
    0
    thuiszorg
    ik lees even mee,zit in dezelfde situatie:(

3. Jootje33

Jootje33 Actief lid

7 mei 2006
    415
    1
    0
    hier nog 1, heb toch de dokter maar gebeld.
    Kan morgenochtend langs komen

4. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Zou voor de zekerheid wel even bellen over die kortademigheid. Je kindje is nog zo klein.

Mijn zoon ligt op het moment in het ziekenhuis en er liggen veel kindjes met rs-virus of een ander virus

Beterschap

5. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.979
    136
    63
    Zou toch ook even contact opnemen met de huisarts. Vaak willen ze die kleintjes dan toch even zien en horen.
    Ons mannetje zit al sinds december aan de puffers en deze week moesten we de dosis verhogen, hij was weer erg aan het hoesten en kortademig.
    Niet dat ik nu jullie aan de puffers wil helpen hoor, maar bij ons mannetje was het dus wel nodig.
    Succes en beterschap.

6. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    huisarts bellen voor de zekerheid.. er heersen inderdaad diverse virussen op het moment..

7. loekie1981

loekie1981 Bekend lid

1 sep 2008
    578
    0
    0
    Office team manager logistiek
    t westen van brabant
    Ben benieuwd dan? Ik bel morgenochtend ook maar even voor de zekerheid, als de situatie nog hetzelfde is dan..

thnx voor alle reacties!

Deel Deze Pagina