Hoi allemaal, Ik heb hee internet afgespeurd maar niet echt antwoord kunnen vinden op mijn vragen.. Dinsdag 1 maart heb ik duidelijk mijn eisprong savonds/snachts gehad en gevoeld. Nu heb ik een aantal vragen: 1)zaterdagavond heb ik geklust. Als je man 'slecht zaad' heeft is het dan een voordeel dat je een paar dagen ervoor klust ivm 'langzaam' zaadn of juist een nadeel? 2)Maandagavond, en dag voor de eisprong dus, heb ik ook geklust, alleen een uur daarna kwam er heel veel cervixslijm naar buiten. Rare vraag misschien, maar heeft die grote klodder niet al het zaad mee naar buiten 'gespoelt'..? 3)Ik heb nu vlak na mijn eisprong heel veel afscheiding, cremeachtig met soort klontjes erin. Maar ik heb nooit zoveel afscheiding na mijn eisprong. Iemand hier bekend mee? Nou, misschien wel rare vragen, maar ik kan dus niet iets vinden op internet waardoor mijn vragen beantwoord worden.. Misschien weten jullie meer?? Alvast bedankt! Liefs Norah
Op vraag 1 en 2 heb ik geen antwoord maar ik denk niet dat het cervixslijm het zaad naar buiten spoelt. Die cremeachtige afscheiding heb ik ook! ik had mijn eisprong 2maart en heb net hetzelfde. Dit zou door het progesteron zijn die je na je eisprong aanmaakt. Dus dit is juist goed, ik zou me hier geen zorgen over maken.
Bedankt voor je reactie! Progesteron zorgt dus voor de vele afscheiding.. Na een week zou dit dan minder moeten worden klopt dat? Heb wel gehoord dat veel afscheiding in de laatste week van de cyclus een zwangerschapssymptoom kan zijn.. Ben jij ook bezig? Ik bedoel mag jij volgende week ook testen?
vraag 1 weet ik geen antwoord op.. misschien dat bij vraag 2 het gewoon het sperma wat niet "binnen" is geraakt eruit komt?? Heb dit zelf ook altijd zo'n uur na het klussen. (bedoel dus niet hetgene dat er gelijk uitloopt )
Hoi jipje, ik hoop idd dat het zaad wat overgeleven was alleen weer buiten is gekomen, maar is zaad zo snel dat het na 1uur al de baarmoedermond door is?? Dacht dat het veel langzamer ging.. Ik was bang dat gewoon alleen mee naar buiten was gekomen..
Het heeft geen zin om extra lang na te blijven liggen, in een gezonde situatie bereiken de zaadcellen met een minuut of 5 het eitje. 20 minuten blijven liggen zou ruim voldoende moeten zijn. Heb dit gevonden op een site.. Ik zelf blijf meestal 10 tot 15 minuten liggen en een kussentje onder me billen dan loopt er ook minder uit...
Jaaaa dat heb ik ook gedaan! Hmm zaad is dus wel sneller dan ik dacht.. Pff die week wachten gaat lang duren
ik heb geen idee.. Ik heb een goed gevoel, maarja dat zegt niets. Ben nog niet zolang bezig en ook niet heel actief, maar mijn gevoel zegt al sinds ik jong ben dat ik moeilijk of geen kinderen kan krijgen heel gek. Maar verder geen redenen om dat gevoel te hebben hoor. Ik heb mijn best gedaan deze maand hihi nu maar gewoon afwachten
Ik weet niet of het slijm na een weekje af moet nemen. Maar veel afscheiding is idd een teken van zwangerschap. Ik kan binnen 11 dagen testen.Nog zooo lang! Hoop deze keer prijs te hebben. Duimen maar
Hoi hoi, ik kan niet zo heel goed met je mee praten met je vragen. Maar hier ook inderdaad direct de dagen na eisprong veel last van witte vloed. Ik moet er wel bij zeggen hoor dat ik ook buiten mij eisprong snel witte vloed heb. Maar meestal heb ik tussen mijn Eisprong en NOD ook minimaal een dag tussen zitten van niet... Liefs Roos
Ik hoop het ook voor je! Ik las ergens dat het progesteron in je lichaam na een week minder wordt als je niet zwanger bent..als je wel zwanger bent moet je na een week nog steeds veel afscheiding hebben.. Als ik het goed heb begrepen Nou wij krijgen rond dezelfde tijd goed of niet zo goed nieuws.. Ben je allang bezig..?
Dit is mijn 4e ronde! Nou , ik hoop de afscheiding dan nog langer dan een week te hebben ! Hehe We zien wel, we kunnen alleen maar hopen op het beste. Als het deze keer prijs is ben ik zwanger geraakt op mijn verjaardag! Zou toch wel leuk zijn
Oooh dat zou idd mooi zijn mijn afscheiding is wel minder geworden dan eergister en daarvoor, maargoed gewoon afwachten! Als ik 100% wist dat ik qua klussen goed zat, was ik wat zekerder, nu zit ik de hele tijd: was ik niet te vroeg/te laat heb ik wel genoeg gelegen, is "het" er niet allemaal weer uitgestroomd hihi Nog even een tijdje in spanning wij..
Fijn dit te lezen heb hier net een topic over gestart! Hier wordt het idd een paar dagen voor nod minder dus pas als ik dat heb weet ik game over. Ik dacht namelijk nu altijd al game over omdat ik iedere ronde 3-4 dagen na ei veel last heb van afscheiding.
Dacht je juist dat de afscheiding een slecht teken was bedoel je? Ik kan je topic niet vinden.. Waar heb je die gestart? Hier nog steeds redelijk wat afscheiding met nog steeds (sorry again) soms klontjes..nog nooit gehad!
Progesteron zorgt volgens mij ook voor de vele afscheiding en als je zwanger bent blijft dit aanhouden. dus...dan zou het een goed teken zijn als je afscheiding niet minder wordt. (lijkt mij dan) Ik heb afgelopen maand ook 2 weken lang na de eisprong slijm verloren..helaas zonder resultaat..dus ik hoop dat het deze keer wel raak is!
hey dames,, ik ben nu 12 dagen overtijd en 3 nega testen gehad:x vanmorgen bij de HA geweest en ze zei mij dat ik vrijdag nog een thuistest moet doen en is die dan nog steeds nega dan maandag bloed test.. had een cyclus van 28 dagen, kon ik de tijd op gelijk zetten.. 2 weken voor nod veel witte vloed gehad.. vanaf dat ik me nod moest krijgen ook weer veel witte vloed, voel het soms gewoon lopen pijnlijke tepels, soms branderig, hardere/grotere borsten. soms misselijk als ik te snel opsta en snel shaggy en eet meer.. ik word erg onzeker omdat mijn lichaam me eigenlijk zegt dat het mss nu raak is maar toch twijfel ik omdat ik bang ben telleur gesteld te worden pfff wie heeft er meer ervaring mee?? groetjes