Hoi, hoi, Wie herkent mijn klacht en weet er raad mee?? Ik heb klachten als pijnlijke borsten (al een week), krampen in mijn onderbuik (sins 1 dag) en 13 dagen geleden, precies op mijn verwachte innestelingsdag, een heel klein beetje bloed verloren.. Maar wel twee negatieve testen, die van het kruidvat. De laatste heb ik donderdag gedaan (3 dagen over tijd). Wie o wie??
Ik herken jouw klachten. Ik ben nu 5 dagen overtijd en heb afgelopen dinsdag en vanmorgen negatief getest. Het is voor mij de 2e ronde en hiervoor had ik een ronde met 30 dagen.
het kan zijn dat jullie nog aan het ontpillen zijn. dit kan tot een jaar duren. echt vreselijk dat wachten en in onzekerheid zitten!
Ik ben ook overtijd en heb geen positieve test. ik las net op een ander forum iemand die pas na een week positief testte. even afwachten dus of het doorzet of dat er toch een positieve test komt.
Hmmmm, ik ben niet aan het ontpillen , maar toch, wie weet de andere meiden wel... Nee, ik weet het niet, ik vind het maar vaag... Fijn om te weten dat er meer in hetzelfde schuitje zitten.. Ik zou het fijn vinden als jullie willen vertellen de komende dagen hoe het jullie vergaat... Zal ik ook doen dan. Succes ( en nu maar hopen dat we pas later positief testen ) Liefs,
Hoi Miekemei, Voor het eerst in mijn leven op een forum, meestal ben ik een stille lezer. Maar mijn situatie lijkt op die van jou en ben benieuwd wat de uitkomst is. Wij zijn ongeveer 1 jaar bezig om zwanger te worden van de 1e. Heb een regelmatige cyclus van gemiddeld 28 dagen. Afgelopen maand positieve ovulatietest gehad op dag 15. Nu 4 dagen overtijd maar een negatieve test. Mijn symptomen zijn± licht gevoelige borsten, opgezette buik, hoofdpijn, veel gerommel, steekjes in mijn buik. Mijn vriend is vorige week getest en er is helaas traag zaad geconstateerd. 14 maart gaan we naar de vruchtbaarheidskliniek waar ik ook onderzocht wordt. Ik hoop dus dat het allemaal niet nodig is en dat het deze keer raak is. Ben benieuwd en hoop dat jij goed nieuws krijgt. Je loopt een dag voor op mij.
@Els, Wow, wat spannend voor je!! Ik hoop van ganserharte dat jouw HCG gehalte gewoon wat traag op gang komt!! Ik ga vanmiddag weer testen, vind het zo raar. Heb dezelfde klachten als jij en was vandaag zowaar ook misselijk toen ik wakker werd (de vader is soms echter ook de wens van de gedachte natuurlijk). Nou, ik laat het weten hoor! Liefs,
Hoi Miekemei, Helaas helaas! Vanmorgen is mijn menstruatie begonnen. Ik had al een vermoeden aangezien mijn temperatuur ineens gedaalt was. Vind het heel erg jammer, maar weet wel waar ik aan toe ben. Nieuwe ronde nieuwe kansen. 14 Maart naar de kliniek. Jammer ik had het graag zelf voorelkaar gekregen zonder hulp. Maar het is toch weer een stap dichterbij. Succes jij, ik blijf je volgen! groetjes Els79
Ik heb bij Thirza pas 2,5 week overtijd positief getest. Dat kan komen door een langere innesteling: die kan tot 2 weken duren, en dus ook de termijn dat je zwanger bent, verkorten, (wij werden met echo toen teruggezet op 1,5 week na onze cyclusdatum. In eerste instantie trouwens zelfs 2,5 week, maar dat werd later weer gecorrigeerd). Ik wist toen wel wanneer ik mijn ei had gehad en testte dus pas 4,5 week na mijn ei positief. Al die tijd wel zwangerschapsklachten en ook een hogere temp, dus ik wist wel dat ik zwanger was zelf... Maar goed, het kan dus even duren....
Hallo allemaal, Ik ben nu ook 5 dagen overtijd. Ik ben vanaf november gestop en in december had ik een cyclus van 28 dagen en in januari 25 dagen. Nu februari ben ik volgens mijn cyclus app op me phone 5 dagen overtijd, het kan heel goed het ontpillen zijn maar hoop het natuurlijk niet heb wecl klachten zoals moeheid, zere tepels, witte afschijding, hoofdpijn en opgeblazen gevoel. Als ik vrijdag nog niet ben ga ik testen. Vind het zo spannend.
Ja ik weet het. Ik wacht het wel even af tot vrijdag (als ik dat vol kan houden haha ). En dan weet ik het zeker.
Hier ook overtijd; ruim een week nu.... Sommige hier heb ik ook al op mijn bericht gesproken (nl 2 negatieve testen bij overtijd). Het blijft lastig, maar als ik dan Rozemarijke haar bericht weer lees is dat weer positief voor ons. Ik ben overigens in oktober 2010 gestopt met de pil.
Hoi dames, Bij mijn oudste zoon heb ik nooit een positieve test in handen gehad,mijn urine was gewoon geen hcg te bekennen, maar ik was dankzij de echo gerustgesteld want ik was toch zwanger en hoe,was al bijna 4 maanden ver. Bij mijn jongste zoon testte ik pas dik 4 weken overtijd,eerder gaf hij gewoon geen hcg in mijn urine aan. Deze zwangerschap testte ik pas afgelopen vrijdag met 18 dagen overtijd positief Ik wist zelf al dat ik zwanger ben,omdat ik nooit overtijd loop,alleen als ik zwanger ben. En natuurlijk voel je het zelf het beste. De dokter heeft ook eerder getest maar dat waren hele vage lichte lijntjes. Maar de 18de februari knalden de streepjes al veel meer. Mijn testen staan in de test topic. Ik zou zeggen wacht gewoon nog even af en geef de moed niet op. Geen bloed is moed. Ik heb 1 maart de echo en 15 maart afspraak bij de gyn Ik ga hard voor jullie duimen dat jullie allen snel een positieve test in handen hebben groetjes Bianca
Heb je al getest dan? Ik heb al een test gehaald maar nog niet gedaan. Denk dat ik deze morgen doe. Kan bijna niet meer wachten.