innestelbloed of toch begin menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door volgoedemoed, 24 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. volgoedemoed

volgoedemoed Bekend lid

26 mrt 2016
    522
    5
    18
    NULL
    NULL
    hoi dames,, graag toch even de vraag of jullie het herkennen.
    afgelopen vrijdag kreeg ik het uit niets kramp. in mijn onderbuik. zo een minuut of 10 en daarna was het grotendeels over.. diezelfde avond kreeg k een tintelend gevoel in mijn linker bil/been/kuit..en een gevoel als een soort van groei/spierpijn. dit hield een paar dagen aan.
    verder heb ik af en toe wat steekjes in mijn buik gehad ,ter hoogte van baarmoeder. dus misschien is dit vrijdag wel een innesteling geweest?stel.....
    vandaag is dit alles meegevallen verder
    vandaag verloor ik wat afscheiding, en daar zat eerst een soort van dotje met oud bloed blij, en daarna een sliertje met wat roder bloed...
    dit was nihil. dus weinig.
    tot nu toe is het weer droog van onder maar ik zou a.s. zaterdag mijn menstruatie moeten hebben....liever niet natuurlijk maar uitgaand van weer een cyclus van 27 dagen zou het zaterdag moeten zijn..

aangezien k dus nu vandaag wat bloed verloor zou dit dan van een beginnende menstruatie kunnen komen die dus mss eerder begint of innestelbloed.?
    stel dat ik vrijdag die innesteling heb gehad zou ik nu toch alleen nog maar oud bloed kunnen hebben?? het rood bloed wat er kort achter aan kwam was echt niet veel en kwam met wat afscheiding mee....

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Innestelbloed vindt tegelijkertijd met de innesteling plaats. Het vruchtje gaat zich dan innestelen wat eventueel met bloedverlies gepaard gaat.
    Hetgeen je vrijdag voelde, hoeft absoluut geen innesteling te zijn geweest. Die steekjes en krampjes kunnen ook met progesteron te maken hebben wat na eisprong klachten kan geven.

Maar het bloed wat je vandaag verliest, zou als het bij een beetje bloed blijft, best een innestelbloeding kunnen zijn. Alhoewel dat dus niet iets is wat standaard voorkomt bij het ontstaan van een zwangerschap.

Hoop voor jou dat het in elk geval geen voorbode is van je menstruatie!

(Wanneer had je je eisprong ook al weer?)

3. volgoedemoed

volgoedemoed Bekend lid

26 mrt 2016
    522
    5
    18
    NULL
    NULL
    Mijn eisprong was ongeveer 1,5 wk geleden..
    Dus als die krampen van afgelope vrijdag wel van een innesteling zouden zijn is dat een week (omgeveer) na eisprong

4. Tiess85

Tiess85 Actief lid

2 jan 2016
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo begon mijn menstruatie op een gegeven moment altijd. .een paar dagen van te voren wat bloed in de afscheiding en daarna zette het door. Maar het zou netzo goed een innesteling kunnen zijn. Helaas is het niet te zeggen, elk lichaam is anders en je lichaam kan je zwaar voor de gek houden. Het is echt afwachten. Hopelijk test je over een paar dagen positief!

5. volgoedemoed

volgoedemoed Bekend lid

26 mrt 2016
    522
    5
    18
    NULL
    NULL

Jaa bij mij 2 dagen vooraf wat bruinige afscheiding daarna menstruatie.. Maar zo vroeg zoals nu?
    K slik wel tarwekiemolie tussen eisprong en menstruatie in..voor de 1e maand nu.. Mss daar door?

6. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Innestelbloed kan wel later komen, soms blijft het nog wat langer in de bm zitten. Maar als je het nu verliest, moet het bruin of zwart zijn, niet meer roze of rood. Ervaring is wel meestal dat het een menstruatie wordt rond deze tijd :/ (hoop het anders voor je)

7. volgoedemoed

volgoedemoed Bekend lid

26 mrt 2016
    522
    5
    18
    NULL
    NULL
    Jaaa dat dacht ik dus ook!
    K denk idd dat het doorzet naar menstruatie ...even afwachten nog !

Deel Deze Pagina