Vraag over soort van voetenzak voor maxicosi

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Druif, 25 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Druif

Druif Bekend lid

8 jul 2006
    730
    0
    0
    Hoi,

wij hebben voor bij de maxicosi een soort voetenzak gekregen. Het verschil met andere die ik ken zit m er alleen in dat de zak om de maxicosi heen zit en dus open is als m los zou maken. Het is geen echte zak. Over de hele lengte zit een rits in het midden en van binnen zit een ingebouwdcapuchonnetje.

Ken iemand dit soort warmhouders? En doen jullie er dan nog - ik krijg een februarikindjes, dus vandaar - ook nog een winterjasje onder aan?

2. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Ik heb ook een voetenzak met capuchon ( zie foto in album) bedoel je zo iets?
    Ik krijg een januari kindje maar vraag me ook af of er nog een winterjasje onder moet.

3. Patricia27

Patricia27 Actief lid

3 dec 2006
    288
    0
    0
    inpakster
    IJsselmuiden
    ik heb ook een zak zoals jullie maar ik denk dat ik wel een jasje aan zou doen want ze zijn nog zo klein.

4. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi hoi

het advies is altijd je kindje net als jezelf te kleden maar als het koud is met een dekentje of in dit geval een voetenzak dus ik zou je kindje gewoon een jasje en mutsje aandoen januari en februari zijn toch wel de meest koude dagen

groetjes nathalie ;)

5. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Hoi,

Wij hebben ook een voetenzak zoals Majel24 en ik doe mijn zoontje gewoon een jasje aan.
    In de auto is het namelijk wel lekker warm en dan kun je gewoon de voetenzak openritsen. En buiten de auto is het weer koud, dan kun je de voetenzak weer dichtritsen.
    En als je je kindje vanuit de auto in de kinderwagen wilt leggen, dan is het weer veel te koud om je kindje zonder jasje uit de voetenzak te halen.

Groetjes Saskia

Deel Deze Pagina