Niet homeopathisch, maar je zou sint janskruid kunnen proberen (als je geen andere medicatie slikt). Hyperiplant van vsm (via apotheek) bijvoorbeeld. Rescue remedy (bach bloesem remedy) zou je ook kunnen proberen.
Passiflora van Dr. Vogel zou je kunnen proberen, heb ik in het verleden wel eens gebruikt. Anders heeft de Bach bloesem remedie een hele lijn met verschillende mogelijkheden. De rescue remedie werkt bij mij, mijn man en bij onze huisdieren goed, in allerlei situaties Ik geloof dat je online wel kunt vinden welke Bach druppels geschikt kunnen zijn, zou je even kunnen googlen. Valdispert is toch altijd op basis van valeriaan, vandaar de naam?
Wat Rosao zegt dus, ze was me net voor Sint janskruid werkt bij mij ook, maar heeft invloed op je anticonceptie dus wel even oppassen daarmee. Ik gebruik het wel meer voor depressieve klachten, bv bij een winterdip.
Kijk uit met sint janskruid, dat heeft ook effect op bijvoorbeeld de pil. Sorry maar ik benadruk het nog maar want heb veel slechte verhalen gehoord.
Sint janskruid heeft op meer medicatie effect! Als ik het goed heb, zorgt sint janskruid dat medicatie sneller door je lichaam gaat. Het werkt dus eerder uit als het ware. Sint janskruid zou ik alleen doen als je geen andere medicatie slikt en anders even met de apotheek bespreken.
L-Tryptofaan... Moet je maar eens googlen. Mag je trouwens niet gebruiken als je antidepressiva slikt.