TV Kijken

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Diddlmouses, 12 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Vanaf wanneer moet je opletten wat ze op TV zien?
    Nu zit Lisa vaak nog bij me als we een film kijken waar bv veel geweld in voorkomt, maar vanaf wanneer zal je daarmee op moeten letten?

2. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Geen idee, maar wij doen het bewust niet.

3. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Werkelijk, geen idee! Waarschijnlijk pas wanneer ze het begrijpen. Of als de kleine schrikt van de harde geluiden ofzo, of geschreew.

Hier hebben we vorige week savonds een keer Saw zitten kijken, met de kleintjes ook in de kamer en ze zijn er echt niet bang van geworden of hebben er nachtmerries van gehad ofzo, dus volgens mij kan het nog prima.

4. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Prinses, tja Lisa slaapt bijna niet overdag en gaat ook pas rond 10 uur echt slapen, dus vanzelf dat ze er ook savonds toch vaak bijzit als de TV aanstaat.
    En nu hebben we dus vakantie en dan kijken we soms ook een dvdtje.
    Normaal staat de TV overdag iig heel de dag uit.

5. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Bij ons staat de tv ook wel aan, alleen dan meer op programma's waar geen geweld in voorkomt.

6. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Jesse vindt het bewegen wel leuk, maar we kijken zelf niet veel tv, dus hij ook niet. Laatst heb ik een stukje Bambi met hem gekeken, dat boeide hem best, maar met twintig minuten was hij het toch wel zat.

7. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    hier overdag wel af en toe tv voor de kleine , wel zijn we er op tegen om tijdens de laatste fles , die vaak op ond bed gebeurd , nog tv te kijken , heb ik van thuis uit mee gekregen , sávonds geen tv , al helemaal niet vlak voor het slapen

Deel Deze Pagina