Sinds een paar dagen doet Erik zoiets raars. Dan zijn we buiten aan het lopen. Erik aan de hand. Dit doet ie al maanden lang heel goed en heel lang achter elkaar en met veel plezier Maar sinds een paar dagen dan blijft ie na een aantal stappen plotseling stilstaan. Hij lijkt op iets te wachten maar we weten niet op wat. Hij kijkt ook niet om zich heen ofzo. Na een minuut ofzo dan begint ie al lachend weer te lopen. Hij gaat ook wel eerder lopen als we hardop tot 3 tellen Het is best wel irritant moet ik zeggen om om de 4 stappen steeds stil te moeten staan. Dan een minuut te moeten wachten of elke keer tot 3 te moeten tellen. Iemand enig idee waarom onze kleine dit doet?
misschien omdat hij het kan? En soms hebben kinderen echt een hele vreemde redenatie voor bepaalde dingen... misschien is hij wel eventjes een beetje moe en weet hij nu dat hij niet perse mee moet lopen maar dat hij zelf de beslissing kan nemen om stil te gaan staan. (helemaal leuk als papa en mama dit niet zo heel erg leuk vinden whahaha)
woehaaa... omdat hij het kan... Ja, dit zou mijn antwoord ook kunnen zijn Maar goed, het blijft vervelend. Het kindje van mijn vriendin is 3 en loopt ook graag achterop. Misschien gewoon nog met de buggy weg gaan op deze leeftijd.
zou het gewoon zo simpel zijn? alleen maar omdat ie het kan? hihihi Dat is wat Ja de kinderwagen gaat gewoon mee maar na een kwartier lopen ofzo dan wil meneer eruit en lopen. Als ie zijn zin niet krijgt begint ie te krijsen En dat houd ie dan heeeeeeeel lang vol. Dus vandaag dat ie dan eruit gaat om ff te lopen