Ze zeggen als je met verlof gaat. Mijn buik is redelijk groot nu (niet abnormaal), maar veel collegaatjes zeggen, wacht maar tot je met verlof gaat, dan ontplof je pas echt. Dus ik ben benieuwd, nog een weekje werken
Ik heb nu bijna 2 weken verlof en mn buik is erg gegroeit! Die uitspraak klopt echt! In de rust gaat hrt als een trein
Ik heb al die tijd al 'rust'... Als in... Ik heb geen vaste baan, maar doe wat freelance klussen en verder ben ik 'huisvrouw', maar mijn buik is best gemiddeld . Dus ik ben dan benieuwd wat mijn bui gaat doen de komende weken . Kom maar op!
Bij mijn eerste was het rond de 35ste week dat hij echt mega werd die buik. Deze keer heb ik rond de 30ste week een hele goeie gehad en nu istie al een tijdje redelijk hetzelfde volgensmij. Maar deze buik is sowieso groter dan bij mijn dochter, dus misschien groeit het nietzoveel meer, heb ook even voorgelopen rond de 29ste week op groei. En vorige week was de groei van mijn buik weer gewoon op het gemiddelde. Ben benieuwd, hoop niet teveel te groeien nog hoor. Ben al zo uit me vel aan het scheuren.
Ik was toen ik met verlof gong al huge. Klanten vroegen waarom ik nog aan het werk was. Uhm omdat ik nog geen 34 weken ben Hihi. Daarna idd nog verder gegroeit was met 40 weken heel erg zwanger zeg maar ondanks dat ik 1.83 ben ik droeg heel erg van voren. Groetjes paula
Ik vond mijn buik enorm toenemen tussen de 33 en de 36 weken. Toen ik 40 weken zwanger was dacht ik ook dat ik ook dat mijn velletje zou scheuren, had een gigantische buik (ook niet echt leuk meer hoor!)
Oh oh ik ga over 1,5 week met verlof....en vind m'n buik nu al tonnetje rond hihihi...ben nu wel bang voor die groei explosie hihihi
vanaf week of 32 ging het nog harder ben met 36 weken met verlof gegaan, daarna is hij ook nog flink gegroeid maar wanneer het het meest groeide geen idee
Bij mij werd hij met 36 weken echt mega. Tenminste, als ik op foto's terug kijk, tóen vond ik het wel meevallen. Ben nu 17 weken zwanger en heb al best een buikje, ben benieuwd hoe groot hij nu eindigd!
bij de vorige twee idd tijdens mijn verlof vanaf 34 weken...hoop dat t nu niet weer zo explosief groeit want ik ben al mega, en dr past ook echt niks meer bij...