Vraagje.. Op sommige dagen gebruik straks twee kindjes, op andere dagen ben ik alleen met de baby thuis.. Wat doe ik als ik alleen met baby ben en alleen het nestje wil gebruiken? Kan ik het voorste bovenstoeltje dan weghalen? Of hoe doennjullie dit? En kan ik met deze wagen ook de stadsbus in? Hij s wel zwaar hè in vergelijking met de bugaboo?
classic | phil&teds mandje kan ook gewoon op de voorstoel gelegd worden? Want dat doe je ook als je hem niet als duowagen gebruikt.
sowieso 2 kinderen duwen is zwaarder als 1 ( mijn jongens 12+4 kg + wagen ) als je het als enkele wagen gebruikt, zit het nestje gewoon nog op dezelde plek..en idd dan haal je de duoseat dus eraf....et voila een enkele wagen ja past makkelijk in de bus
ik haalde de duoseat er niet af. Vond het net zo makkelijk zo. Maar werd af en toe wel raar aangekeken. De baby zie je natuurlijk niet zo snel dus was alsof ik met een lege kinderwagen liep.
je kan eventueel de duosest beneden doen en zo heb je iets meer ruimte voor boodschappen of een tas oid
Maar het lijkt me zo fijn om iets meer contact met je kindje te hebben als oudste niet mee gaat op pad.. Als je duozitting weghaalt hou je dan enkel een hangend nestje over? Ziet er ook maf uit of niet?