Hoi meiden, Ik zit te twijfelen tussen een Quinny Zapp Xtra 2011/2012 of 2013. Op internet heb ik gezocht, maar niet m'n antwoord gevonden. Wat is het verschil tussen deze wagens? Ik kies perse voor deze wagen, omdat ik de zitting ook naar mij toe kan draaien. Ik vraag me alleen af, als m'n baby naar mij kijkt, kan ik de wagen dan wel volledig inklappen, of moet ik dan de zitting verwijderen? En de belangrijkste vraag; hoe rijdt hij, bijv in het bos, schud je kind dan niet door elkaar (woon tegenover het bos en loop veel met de kleine en de honden).
In het bos kom je niet ver tenzij er verharde paden zijn, de zitting moet je altijd eraf halen om in te klappen... Verschillen tussen de modellen weet ik niet
Voor het bos is een buggy inderdaad niet zo prettig, dan veert het wat minder dan een kinderwagen. Zitting van de extra moet je er altijd afhalen, van een gewone zapp niet, maar die kan niet liggen en andersom. Verschil tussen 2011, 2012 en 2013 weet ik niet. Misschien verschillende kleuren...?
Wat vervelend dat je continu een zit gedeelte eraf moet halen. Is dat bij elke buggy zo waarvan zitgedeelte naar mij kijkt?
Bij de zapp extra moet je altijd de zitting eraf halen als je hem wil inklappen. Ik weet niet of je verharde paden in het bos hebt anders inde zapp niet geschikt, het is echt een buggy (kleine wielen en zonder vering). Wij hadden een bugaboo bee, deze kan je gewoon inklappen als de zitting erop zit. Maar voor in net bos zo ik hem ook niet aanraden.
Ik heb de xtra 2013 vind het een ideale buggy. Je moet idd de zitting eraf halen maar dat stelt niet veel voor. Onderstel kan je heel compact opvouwen. Ben er heel erg blij mee!!
Volgens mij zijn er geen tot weinig andere buggy's die je andersom kan zetten, alleen de kinderwagens dan..
Ik ben echt super blij met de quinny zapp en quinny zapp extra (Heb ze alle 2) Bij de extra moet je idd de zitting eraf halen, maar die kan je plat neerleggen Ik gebruik meestal gewoon de quinny zapp Lekker makkelijk zonder die zitting Hij loop ook heerlijk (Bos geen ervaring mee)
De jaartallen hebben met kleuren te maken ( de kleurstelling is dan net wat anders) is mij verteld in de winkel.... Ik heb de zapp gehad, maar vond het een onstabiel onding. Je kunt er geen tas aanhangen, want dan kiept die om. Vond hem te laag en mijn lengte is gemiddel, en ik vond de wielen veel geluid maken. Ik wilde ook graag een buggy waar het kindje naar mij toe keek, maar zapp heb ik na 1 week in gebruik weer weggedaan! Ik heb nu de nuna pepp....wat een verademing! Klein op te vouwen, kan helemaal plat en met een ( zware) tas nog steeds stabiel, en Hij rijdt nog soepeler dan de zapp ....