Hoii Ga de digitale CB ovu test gebruiken met Smiley Wil dus graag op de dag van me eisprong klussen Moet ik dan wachttten op me 2e smiley Als ik bv me 1e smiley smiddags en ga savonds laat klussen moet ik dat rekenen als de 2e dag En op moment dat ik een Smiley heb en ook rekbaar doorzichtig slijm (dun) en pijnlijke steken heb is dat dan het teken dat de eisprong op springen staat of dat het eraan zit te komen? Meestal heb ik de dag erna minder afscheiding maar nog wel die steken links. als je smiley weg is is je eisprong dan geweest ? vraag me dus altijd af wat men bedoelt we hebben het gedaan op de dag van de eisprong ..wat is nu met behulp van de ovu testen due dag. groet
Hoi, De test kan niet precies het moment meten. Dus als de smiley lacht, dan is het die dag. Je kan dan het beste de dag ervoor ook al gemeenschap hebben. Sperma leeft namelijk een paar dagen. Je eicel leeft maar 12 uur, dus de dag erna is te laat! De afscheiding is meestal rondom de eisprong inderdaad. Groeten Evelien