Vraag over structureel bloedverlies.

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Anias, 7 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anias

Anias Bekend lid

25 mei 2011
    855
    0
    0
    Zuid-Holland
    Beste verloskundige,

Op dit moment ben ik 11 weken zwanger. Ik sta onder behandeling bij een arts in het ziekenhuis, omdat ik niet zonder hulp in verwachting kan raken. Inmiddels zijn er 3 echo’s gemaakt van de kleine en alle 3 perfect zoals de artsen het noemen. De laatste echo was donderdag 3 november.

Ik maak me zorgen over het volgende. Om de week verlies ik bloed.
    Meestal bruin, maar soms ook helder rood bloed. Op de echo kunnen ze niet zien waar dat vandaan komt. Gisteren is er weer een nieuwe bloeding gestart met bruin en rood bloed door elkaar. Vannacht nergens last van en vanmorgen…. Liep het er uit! Helder rood bloed. Ik ben me rot geschrokken. Ik heb geen krampen ed. alleen bloed.
    Ik twijfel moet ik nu mijn arts bellen of niet? En heeft u ideeën hoe die bloedingen kunnen ontstaan?

Ik hoor het erg graag

2. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo,

Er zijn een hoop redenen waarop bloedverlies kan komen, maar ook heel vaak kan er geen oorzaak voor gevonden worden.
    Een aantal voorbeelden: laagliggende placenta, miskraam, vaatje wat kapot is gegaan in de baarmoedermond, vleesboom, cyste.

Bij zoveel bloedverlies zou ik zeker het ziekenhuis bellen en spreek ook daar af wanneer je wel en wanneer je niet moet bellen.

Succes.

Groetjes Ineke

3. Anias

Anias Bekend lid

25 mei 2011
    855
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dank voor je reactie. Ik heb gebeld en vandaag om 14.00 uur wederom een echo. Ik ben heel erg benieuwd.

Deel Deze Pagina