Zeer bizarre cyclus, wanneer testen?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Tigra, Jan 1, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tigra

Tigra Bekend lid

Dec 15, 2014
    706
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hai dames,
    Ik heb deze maand een hele rare cyclus gehad. Waarschijnlijk omdat ik ziek ben geweest. Normaal is mijn cyclus regelmatig. Ik werd 5 december ongesteld en vandaag is mijn nod.
    Echter had ik na 12 dagen (17 december) een soort bloeding. Was echt helderrood. Het leek erop dat ik weer ongesteld was (wel minder dan anders). Volgens de ovulatietesten heb ik rond 25 december (20 dagen na eerste menstruatie dag, veel later dan normaal) mijn eisprong gehad.
    Tja wanneer kan ik testen? Vandaag is mijn nod, maar ik kan me nog niet voorstellen dat ik een positieve test ga hebben, want vorige week was de eisprong. Ik heb wel vanaf mijn eisprong tarwekiemolie geslikt, in de hoop dat mijn lf langer wordt.

2. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

Jul 6, 2014
    1,263
    119
    63
    Zou 2 weken na je ei testen, dus aankomende donderdag.

3. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

Dec 29, 2012
    1,968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Je 'moet' je nod berekenen vanaf je eisprong. Gemiddeld worden vrouwen 14 dgn na hun eisprong ongesteld. Je kunt al testen vanaf 10 dgn na je eisprong (maar de kans is wel groot dat het dan alsnog misgaat ook al is je test positief). Je kunt dus testen vanaf 4 januari, maar verstandiger is wachten tot de 8e.

4. Tigra

Tigra Bekend lid

Dec 15, 2014
    706
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oké, dan ga ik pas 8 januari testen als ik nog niet ongesteld ben geworden. Ik test liever niet te vroeg

5. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

Dec 29, 2012
    1,968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Verstandig :) Ben benieuwd of je het volhoudt, vele van ons hier op het forum nemen zich dat ook elke keer weer voor maar er komt vaak niks van terecht haha

6. Tigra

Tigra Bekend lid

Dec 15, 2014
    706
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb een paar maanden geleden een vroege miskraam gehad. Dus daarom wacht ik liever ;)

Share This Page