vraag over tarwekiemolie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door eline2014, 4 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eline2014

eline2014 Niet meer actief

Ik zat eraan te denken om vanaf deze ronde aan Tarwekiemolie te beginnen.
    Nu las ik ook dat je cyclus hiervan ontregeld kan raken, is dat zo? En is het dan wel verstandig om hieraan te beginnen? En helpt het echt?

2. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Je kan er ook pas na je eisprong mee beginnen, doen heel veel vrouwen :)

3. izzy1974

izzy1974 Actief lid

5 nov 2014
    127
    0
    16
    Ik ben er na mijn eisprong mee begonnen.

Ik heb een lange cyclus en was bang als ik vanaf dag een mee zal beginnen, dat die nog langer kan worden. Of het heeft geholpen weet ik volgend weekend😃

4. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Ik kreeg die tip van een vriendin. Ik heb het de hele cyclus geslikt, mijn huid en haar knapte er enorm van op :D 27 dagen later had ik een positieve test in handen. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik alle keren de eerste ronde zwanger ben geworden. De reden dat ik het wel ben gaan slikken, was om mijn lichaam een beetje te ondersteunen na mijn vroegtijdige bevalling 2 maanden geleden. En dacht, baat het niet, dan schaadt het niet ;)

Ik wens je heel veel succes, hopelijk gauw een knaller van een test voor jou!

5. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben op de gok begonnen, net na mijn menstruatie. Eisprong kwam niet later en die ronde gelijk zwanger.
    kan toeval zijn of het heeft geholpen ik weet het niet.
    Helaas ging het mis met 6 weken. Nu weer op het wachtbankje en trouw aan de tarwekiemolie.
    Succes

6. dees

dees Bekend lid

6 feb 2010
    642
    0
    0
    Hier ook gestart met tarwekiemolie en teunisbloemolie nadat ik mijn miskraam heb gehad...Heb afgelopen week het vruchtzakje verloren.
    Hopen dat we zo snel mogelijk weer een positieve test in handen hebben...

7. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Poe wat heftig dees!

Ik ben net begonnen met teunisbloem, ga ik tot ei doen en daarna tarwekiemolie. Deed jij dat ook zo dees of tarwekiem ook hele cyclus?

8. dees

dees Bekend lid

6 feb 2010
    642
    0
    0
    @jillster, ik gebruik ze allebei nu even de hele maand. Zeker tot aan mijn 1e menstruatie. Daarna wil ik het delen...

9. latertje

latertje Lid

3 jan 2015
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lees ook even mee, wil er ook mee gaan beginnen. Was deze ronde 5 dagen overtijd dus had goeie moed. Maar helaas negatieve test en nu mijn menstruatie. Wel een hele gekke veel minder dan anders maar met wel veel buikpijn. Stiekum hoop ik nog dat het alsnog raak is, maar ik weet Dat dit niet reëel is

10. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    Domme vraag mischien maar waarom gebruiken jullie dat ?

11. dalk

dalk Actief lid

10 okt 2014
    425
    0
    16
    Hier begin ik ook na de eisprong met tarwekiemolie. Heeft wel mijn laterale fase verlengd, deze was altijd vrij kort.

12. Jla80

Jla80 Bekend lid

28 feb 2014
    780
    1
    16
    Na 2 rondes met tarwekiem zwanger geraakt. Hiervoor 3 mk gehad. Gebruik het nog steeds want kan geen kwaad tijdens zwangerschap.

Mijn LF ging van 10 naar 13/ 14 dgn! :D

13. dalk

dalk Actief lid

10 okt 2014
    425
    0
    16
    @jla80 Heb je dít steeds heel de cyclus ingenomen of ook alleen na de eisprong?

14. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Hoi meiden!

Mijn cyclus wordt steeds langer. Van 28/29 naar 31, van 31 naar 38 en nu zit ik op dag 39 en geen positieve test en geen menstruatie.
    Wat raden jullie aan om te doen? Teunisbloem of tarwekiemolie? Of iets anders? Ik weet het even niet meer.... :(. De kans wordt nu steeds kleiner.

HELP!! ;)

15. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.880
    358
    83
    Vrouw
    Reizen, fotografie
    Breda
    Ik gebruik het al maanden. Geen verschil in cyclus behalve dan ineens precies 27/28 daagse cyclus ipv 30 die ik eerst had.
    Maar het is geen wondermiddel. Het is inmiddels een jaar geleden dat wij onze laatste positieve test in handen hadden en nog altijd niet opnieuw zwanger....

16. Jla80

Jla80 Bekend lid

28 feb 2014
    780
    1
    16
    Heel de cyclus ingenomen en nu nog steeds!

17. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Oke en dan heb je t over tarwekiemolie?
    Slik je het de hele cyclus? En hoeveel per dag?

18. BVS

BVS Bekend lid

28 nov 2014
    797
    0
    0
    V
    Tarwekiemolie gebruik je om een betere innesteling te krijgen. Je baarmoeder is beter doorbloed zodat het vruchtje goed kan innestelen.
    Ik heb het gebruikt op de 3e dag van mijn menstruatie toen 1 week lang geslikt. Maar las allerlei horror verhalen over lange cyclus en toen ben ik gestopt. Toen na mijn ei weer verder gegaan..normaal cyclus van 35 dagen en toen ineens 28 dagen en zwanger!
    Ik zou zeggen neem het risico en als je een lange cyclus hebt slik het de gehele cyclus eens door. Wie niet waagt wie niet wint......

19. Naatje76

Naatje76 Lid

24 okt 2014
    22
    0
    0
    Ach wat vervelend voor jou! Het is zoooooo vervelend om niet te weten waar je aan toe bent... :(
    Hier sinds deze cyclus aan de Tarwekiemolie en netjes na pos-ovulatie test gestart. Nu al twee dagen over tijd en een negatieve zw test... Bij mij lijkt de LF langer te worden (deze was altijd netjes 14 dagen)
    Maar misschien heeft het bij jou weer een andere uitwerking hoor...

20. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Hmm jij ook al overijd dus. Vervelend he!!
    Mijn LF was ook altijd netjes 14 dagen...
    Hoevaak per dag slik je het dan?

Succes met wachten!

Deel Deze Pagina