vraag over tarwekiemolie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door eline2014, 4 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dalk

dalk Actief lid

10 okt 2014
    425
    0
    16
    @Khloe877 Heb je de heel cyclus tarwekiemolie geslikt of alleen vanaf na de eisprong?

2. khloe877

khloe877 Fanatiek lid

18 nov 2013
    1.455
    569
    113
    Vrouw
    NULL
    noord Holland
    K hadt al maand daarvoor mee begonne, en toen de ronde dat we er weer voor gingen ben k het de gele cyclus door genomen.
    Xx

3. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    ronde 4 voor het eerst tarwekiemolie en ovulatietesten gebruikt.. Weet natuurlijk niet of het echt geholpen heeft, maar resultaat was een positieve test!

4. dalk

dalk Actief lid

10 okt 2014
    425
    0
    16
    @woman1988 Ook de gehele cyclus of pas na de eisprong?

5. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Ik ben er eind ronde 2 (Na mijn eisprong) mee begonnen & in ronde 3 was ik zwanger

6. dalk

dalk Actief lid

10 okt 2014
    425
    0
    16
    @Rainbow88 Dus jij hebt het in ronde 2 na je eisprong genomen. En niet gestopt toen je ongesteld werd, maar door geslikt en die volgende cyclus was je dus zwanger.
    Ik heb het nu de voorgaande cyclus alleen geslikt vanaf na mijn eisprong en gestopt toen ik ongi symptomen kreeg.
    Nu wil ik weer gaan starten na mijn eisprong (zit nu op dag 9), dus zal over een aantal dagen zijn..

7. PrettyGreenEye

PrettyGreenEye Fanatiek lid

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    pas ontslaan omdat ik aan mijn kinderwens begon, n
    ham, limburg, belgie
    Net hetzelfde voor gehad latertje :( dacht ook al snel"YES!" maar helaas dag 6 kwamen de regels erdoor ..

8. PrettyGreenEye

PrettyGreenEye Fanatiek lid

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    pas ontslaan omdat ik aan mijn kinderwens begon, n
    ham, limburg, belgie
    Mijn zus heeft ook tarwekiemolie genomen en was 2e ronde zwanger.
    Ikzelf ben nu ook al de hele cyclus tarwekiemolie aan het nemen 3xper dag. potje is bijna leeg dus morgen naar de appotheek. Theunisbloem durf ik niet aan, schijnt dat het kans op MK verhoogt en aangezien ik mijn eisprong niet juist weet is dat niet zo slim om te nemen nu denk ik dan..

Hopelijk doet de tarwekiem deze ronde zijn werk. Ik merkte de hele maand na mijn pilstop wel heel vaak lichte bloedingen op zou dat hierdoor komen? ook na het vrijen heldig rode bloeding enkele minuten daarna stopt het..

9. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Ik heb het ook genomen (mijn lf is erg kort en maar 7-8 dagen). Ik heb het ingenomen na een positieve ovulatietest. Was direct zwanger (of het daaraan lag weet ik niet), maar helaas een bbz.

10. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Nee, ben het gewoon door blijven slikken..
    Bij tarwekiem maakt het volgens mij weinig uit wanneer je ermee begint hoor!
    Ik las er veel goeie verhalen over, dus ben ermee begonnen en dat was toevallig na mijn ei..
    Moet ook wel zeggen dat ik ook andere hulpmiddeltjes heb gebruikt.. Conceive plus glijmiddel, een maansteen gedragen, granaatappelsap gedronken tijdens de innesteling, blijven sporten,... ;)

11. dalk

dalk Actief lid

10 okt 2014
    425
    0
    16
    @Rainbow88 Bij mij heeft het de vorige cyclus mijn LF verlengd. Nu ga ik dus weer starten na mijn positieve ovulatietest of na mijn eisprong, wat zal het beste zijn?
    Dan wil ik het als ik mogelijk ongi wordt, misschien wel ook wel gewoon doorslikken. Maar nu is mijn vraag beinvloedt het ook eventuele verlating van de eisprong, want heb nu tenminste zicht op mijn cyclus en weet wanneer mijn eisprong vaak plaatsvind. Is dit dan straks weer onzeker?

12. Aloly

Aloly Actief lid

7 jan 2015
    320
    5
    18
    NULL
    Gelderland
    Ik ben er mee begonnen deze ronde halverwege de maand, in combinatie met zwanger worden pillen van etos - waar ik gisteren mee gestopt ben omdat ze op waren - dus nu in combinatie met alleen foliumzuur (had ik nog wel)
    En deze maand ook begonnen met temperaturen
    (7e ronde alweer, wachten was ik zat dus ik heb van alles uit de kast getrokken zoals jullie zien :p)

in ieder geval heb ik het gevoel dat mijn cyclus langer wordt. Want normaal heb ik een cyclus van 25 tot 27 dagen, en nu heb ik net mijn eisprong gehad. Of m'n luteale fase is kort in verhouding. Maar in ieder geval ben ik benieuwd hoe lang deze cyclus wordt.
    Of eigenlijk liever niet natuurlijk, want de wens om zwanger te raken is groot. Ach, het wordt wel gesnapt zo :p

13. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Ik ben er vorige ronde mee begonnen. Mijn cyclus was langer dan die daarvoor. Ik weet niet of het daaraan ligt want ik heb ook geen eisprong gehad (maar die ronde daarvoor ook niet). Ik heb het nu toch weer via internet besteld en krijg het 1 dezer dagen binnen. Ik ga het dus nog een ronde proberen. Wie weet!

14. dalk

dalk Actief lid

10 okt 2014
    425
    0
    16
    @Pitahaya Als ik vragen mag, waar heb je dit op internet besteld?

15. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

16. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ik nam de tarwekiemolie na de eisprong pas. Resultaat; eerste ronde tarwekiemolie - zwanger. :D

17. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Ik ga deze ronde ook maar weer aan de tarwekiem olie. Ik begin denk ik vanaf een positieve ovulatie test. De vorige keer ben ik vrij snel gestopt met het gebruik van de tarwekiem olie, kreeg er diarree en darmkanalen van. Nu eerst rustig opbouwen. Eerst om d'r dag 1, als dat goed gaat elke dag 1. We zien wel.

18. dalk

dalk Actief lid

10 okt 2014
    425
    0
    16
    Ik had de tarwekiemcapsules van Kruidvat, die moest ik 3x per dag innemen. Heb jij andere?
    Ik had toen ook wel makkelijker last van mijn darmen..

19. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Goh ik weet niet wanneer je het beste start, bij mijn weten maakt dat echt niet uit hoor!
    Ik had altijd een late eisprong en lange cyclussen, bij mij was mijn ei toen in de 3de ronde nog ietsje later meen ik (2 dagen ofzo) maar dat is ook niet bij iedereen zo denk ik hoor
    Toen was het ook raak bij mij, dus heb ook maar 1 eisprong om mee te vergelijken..

20. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Ik heb ze van dr. vogel. Die moeten 2x per dag 1 capsule.

Deel Deze Pagina