Hoi allemaal... Ik heb een aantal weken geleden al een berichtje gestuurd met de vraag of er gependeld kan worden. Afgelopen vrijdag (2 november) is het berichtje verzonden... Heeft iemand een idee hoe lang het dan nog kan duren dat ik antwoord krijg? Niet dat ik ongeduldig ben hoor en ik besef ook dat de meiden het hier vrijwillig doen en dat ze er in omkomen... Maar ik vind het prettig om even een richtlijn te hebben... Dus wie weet het?
Als jullie mij een pbtje hebben gestuurd moet k jullie helaas teleurstellen want momenteel pendel k niet ivm persoonlijke omstandigheden! Dus een pbtje sturen heeft momenteel geen zin. Groetjes, Laura
Nee lautje... khad jou geen pb-tje gestuurd Alleen de mensen die op actief stonden... Ik hoop voor je dat de persoonlijke omstandigheden snel achter de rug zijn...
ik had dezelfde vraag, ik heb hem ook al een tijdje geleden gestuurd. Àch we wachten gewoon af, ik ben al blij dat ze het willen doen.
Ik heb er ongeveer een maand op moeten wachten bij daantje en van missyzuilen wacht ik ook nog steeds. Dus ik denk dat jullie nog gedult moeten hebben Succes met wachten. Liefs wolly
dames ik heb zelf ook gependelt en ik moet zeggen ik vond het heel leuk om te doen maar ook heel erg druk er komen zoveel aanvragen binnen en tsja wij doen het ook maar voor de "fun"erbij dus het kan best wel ff duren.
Ik begrijp ook heel goed dat de mensen het er maar zo even bij doen en dat het vrijwillig is... Ook begrijp ik dat er heel veel aanvragen binnenkomen.. Twas van mij ook geen oproep dat ze eens moesten opschieten ofzo hoor... Nee alles behalve dat.... Ik wilde gewoon even weten hoe lang het zou kunnen gaan duren.... En aangezien je de mensen die pendelen verder ook niet kan bereiken dacht ik.. ik wijd er een topic aan... Er is vast wel iemand die me meer kan vertellen... Dat is in mijn geval al...
Ik wacht ook al een maand of 3, maar ook bij is het niet meer nodig. Jammer, had het graag eens willen ervaren. Maar de meiden die pendelen doen het vrijwillig dus is het afwachten hoe lang het duurt voordat er een reactie komt Ze doen hun best.
Ik heb gister de uitslag gehad van pendelmieke zie mijn onderschrift, ik heb ongeveer een week moeten wachten, van forum genootjes lees ik dat ze altijd vrij snel reageert. Ik heb het ook aan Daantje86 gevraagd, een maand geleden, ze heeft het 2 x toegezegd maar daar heb ik niks meer van gehoord.
Nee ik weet het... we hebben het er eerder over gehad hahaha... Maar ik wou nu alleen maar weten hoe lang het bij anderen geduurd had.. en even later kom jij vrolijk aan met de mededeling dat je gaat overleggen hahahaha Maar goed..... Als mensen alleen maar zitten te wachten en er gebeurt helemaal niets is het ook niet leuk... Dan zitten mensen onnodig te wachten... Ook al wordt het vrijwillig gedaan... als het toegezegd wordt moet het natuurlijk wel een keer gebeuren... Maar er moet ook begrip zijn voor het feit dat er zoveel aanvragen zijn en dat het dan langer kan duren...Toch? volgens mij heb ik het zo wel een beetje goed verwoord...
ik heb vrij snel antwoord terug gekregen,zie mijn onderschrift. ben er ook heel blij mee,en ik snap dat die meiden het ontzettend druk ermee hebben en vind het onwijs leuk dat ze die moeite voor ons willen nemen. ik heb ook idd van daantje ook niks gehoord(2 maanden geleden bericht gestuurd) maar daar zal vast een goeie reden voor zijn groetjes
precies maar voor ons was dit weer een bevestiging dat veel mensen zitten wachten en dat we er iets mee moeten doen.