Nou, ik mag door naar de volgende ronde. Wie wil er eens naar mijn kaartje kijken (staat in album) Gisteren had ik 36,6 en dacht dus: Ik wordt ongesteld...wat vannacht dus ook een feit was, en nu ik vanmorgen temperatuurde gaf hij 36,9 aan! Ik snap het echt niet meer.
Kijk maar eens bij de kaartjes van zwangeren bovenaan bv bij blz 10. Daar zie je ook meiden met een tempverhoging tijdens de ongi! Dat kan dus!
Hoi, ik had dit bij mijn vorige menstruatie ook. Op de eerste dag was de temp gedaald met 0.3 graden om op de tweede dag te stijgen van 36,7 naar 37, dus het kan wel. Ik had hier toen ook een vraag over gesteld, maar aan de hand van de reacties kwam naar voren dat dit wel vaker voorkomt.
Ik heb ook toen ik ongesteld werd dagen lang een temp van 37 gehad. Dat heb ik altijd na mijn ei. Ik was toen ook maar anderhalve dag ongesteld. Dus ook gedacht dat ik zwanger was. Dat was niet zo. Na 10 dagen( en 1 dag 36,8 ), is mijn temp uit eindelijk gezakt.
Ja, dat zou inderdaad verwarrend zijn. Maar denk dat als je menstruatie éénmaal over is je temp ook zeker daalt. Gewoon even paar dagen afwachten..
Ik ben me aan het orienteren om er ook misschien een aan te schaffen. En dan natuurlijk klussen op de gevaarlijke dagen...grin...
Dat zou je kunnen doen ja.. Ik heb de mijnes voor 20 euro 2e hands gekocht. De eerste maand zijn die teststaafjes wel duur, maarja. Had het er wel voor over. Ik had alleen sinds dag 6 rode dagen tot dag 24 haha.
Wat vreemd dat je zoveel rode dagen had? Ovulatie testen zijn ook duur maar ik vindt het zo'n gedoe. Weet ook nog niet goed hoe de persona werkt hoor.