Hoi dames, ik had een mooie stijgende temperatuurlijn sinds de eisprong, en vanmorgen opeens een temperatuurdip. Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Ik ging net naar het toilet, en nu dacht ik wat drupjes roze bloed op het wc papier te zien. Kan dit een innesteling zijn? Ik ben ook begonnen met Tarwekiemolie slikken sinds een aantal dagen. Kan het daarmee te maken hebben?
Ja het KAN op een innesteling wijzen, maar hoeft helaas niet. Het is echt nog te vroeg om daar iets over te kunnen zeggen. En als het al een innesteling is dan kan het helaas ook nog vroegtijdig fout gaan bij de innesteling. Helaas nog 1,5 week wachten meis, ik duim voor je.
Dank je Esther! Helaas kwam het bloed op het wc papier van een klein wondje af. Dus geen innestelingsbloeding. Er zit niks anders op dan afwachten maar weer.
Tempdip op dag 4 heeft ip met het gele lichaam te maken wat achterblijft na eisprong en niets met innesteling. Maar omdat de dag erna nog meer een dip komt weet ik niet of dat daar nog bij hoort of niet.
Dat het nu vandaag weer omlaag gaat snap ik niet... Wat kan dit nu weer betekenen? Zijn er ook geen andere dames die hier ervaring mee hebben? Voor jou is het spannend zie ik Sandana! Ik hoop dat je morgen een knaltest hebt!
Kan het soms zijn dat je een langere cyclus hebt en dat je ei nog niet gesprongen is? Of kan het aan andere factoren liggen die je temp hebben beïnvloed? Anders zit er niets anders op dan wachten meid, succes!
Zie je... hij gaat alweer omhoog. Tempdipjes rond dag 4 zijn niets om je zorgen over te maken. Denk dat mijn test zo wel gaat knallen ja... gister had ik een licht streepje. Ga zo nieuwe halen en testen, mag dus nog niet plassen haha.
Ik had een tempdip op 4dpo toen ik zwanger was Sommigen zeggen dat het niets met zwangerschap te maken heeft, maar toch was dit de enige keer dat ik een dip had. Je temp gaat weer omhoog, ik vind het toch spannend
Oei, dus toch wel spannend! Ik had eigenlijk de hoop voor deze maand alweer opgegeven, maar vanmorgen werd ik weer wat hoopvoller! Fijn dat jullie hier positief nieuws neerzetten over een temperatuurdip! Ik hoop zo dat het nu raak is! Deze laatste week -op het wachtbankje- vind ik altijd het langst duren. Gelukkig ben ik erg druk, dus ik heb niet zo veel tijd om er over na te denken. Ik hoop zo dat de temperatuur morgen nog meer stijgt! Getverderrie Sandana, ik kan me voorstellen dat je blijft twijfelen door die vage streepjes. Heb je al een clearblue geprobeerd? Heb je je nod al gehad? Wat ik op dit forum vooral geleerd heb is: streep is streep! Dus ik vind het heel spannend voor je, maar heb goede hoop! Hou je me even op de hoogte?
hoi hoi, ik heb deze ronde zelf ook een temp dip gehad, op 5 dpo en 6 dpo nog verder en vanaf 7 dpo weer hoog, zit vandaag op 8 dpo. Echt spannend dit hoop dat t nestel dip was. ik had ook een felle steek afgelopen zaterdag en gister hele dag kots misselijk, jij nog klachten gehad naast je dip???
Jesj, nu ben ik wel nieuwsgierig geworden naar je kaartje.. heb je een linkje? Felle steek klinkt me erg bekend van m'n zwangerschap, spannend hoor!