Heey meiden wat vinden jullie van mij kaartje? Ik had dinsdag een positieve ovulatie test en gisterochtend heel rekbaar slijm aan het papiertje zitten. Me baarmoeder mond stond ook open en was zacht gisteren. Maar me temperatuur schommelt heel erg sinds deze week een kan hier geen eisprong uit halen. Wat vinden jullie ervan?
Je eisprong is nog niet geweest. Aangezien je gisteren rekbaar slijm hebt gehad en vandaag je temp nog meer zakt, zou het zomaar kunnen dat je ei vandaag is. Maar dan moet wel vanaf morgen je temp mooi doorstijgen
Die ovulatietest was geen voorbode voor je echte eisprong. Je lichaam lijkt wat te stotteren om het zo maar te noemen. Wellicht inderdaad dat je nu je dip hebt en je ei echt springt. Ik hoop het in elk geval voor je. Evt kun je je ovulatietesten nog ff doorzetten, maar je kunt ook afwachten.
Oke Ik hoop het maar heb vandaag weer een hoop vruchtbaar slijm gezien en me baarmoeder mond staat open en is heel Zacht. Ik hoop dat me ei alsnog komt voel ook af en toe steekjes in me buik. Heb nog nooit zo laat een eisprong gehad maar heb vorige week wel veel stress gehad op me werk
Stress kan heel goed de zaak vertragen. Je hebt weer rekbaar slijm en een openstaande baarmoedermond, dus nog geen eisprong gehad. Je zit wel volop in je vruchtbare periode!
Ja volgens mij zit ik ook in me vruchtbare periode we hebben vrijdag en gisteren avond ook geklust. En daarvoor om de dag. Ik voelde net dat me baarmoedermond voelt weer iets harder aan maar me temperatuur is Nog steeds niet echt omhoog gegaan. Wil viel mij iets op gisteravond. Na het klussen liep er echt helemaal niks uit nog geen druppel. Ik ben daarna ook klaargekomen. Ze zeggen dat dat goed is. Manlief zei dat er veel uitkwam bij hem haha, nu voel ik soms steekjes onderin me buik. Maar die temperatuur blijft raar doen, weet echt niet wat ik daarvan moet denken want heb dit nog nooit meegemaakt zo
Je moet echt nog een paar dagen geduld hebben, pas na 3 dagen tempstijging weet je zeker dat het van je eisprong is.
Oke Ik zal nog een paar dagen afwachten ik heb vandaag al wel de hele dag steekjes en krampen onderin me buik. Hoop dat dat een goed teken is en me eisprong is geweest