vraag over temperaturen!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door shorty, 30 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nik2004

    nik2004 Actief lid

    9 nov 2005
    118
    0
    0
    hopelijk weet ik donderdag meer en kan ik jullie ook weer op de hoogte brengen. enne misschien stelt het je gerust ik maak me ook zorgen....

    lolita ga niet testen dus. heb denk ik echt geen eisprong gehad dus ga er niet vanuit zwanger te zijn. hopelijk jij wel.... wanneer ga je testen??? heb je het idee zwanger te zijn????
     
  2. Niet meer actief

    Dat is een hele goede vraag ik weet niet of je zwanger kunt worden met zo'n lage tem? Ik heb altijd na mijn eisprong een tempratuur van ongeveer 37.1 en dat hou ik eigenlijk altijd tot mijn ongesteldheid... dan daalt mijn tempratuur naar 36.8, ik ben er wel blij mee!
     
  3. Niet meer actief

    Dit word onze 9de ronde, ik hoop nu op goed geluk!!!! Ik ga pas testen als ik 3 dagen overtijd ben mocht het zo zijn..... ;)

    Ik heb geen kwaaltjes op dit moment, vandaag zou als het goed is mijn innestelingsdag zijn..... ;)
     
  4. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Nik2004; ik zie dat je nu toch zwanger bent, gefeliciteerd! Ik heb ook het probleem van een lage temperatuur gedurende mijn hele cyclus. Ben dan ook benieuwd hoe het bij de HA was en hoe je temperatuurkaartje was toen je zwanger bleek te zijn! Let me know!
     

Deel Deze Pagina