Wat maken jullie van mijn kaartje?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Kiwi1405, 14 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Ik word er echt niet wijs uit... Wat een bijzonder kaartje.

Mijn temperatuur schijnt ook niet echt heeeel hoog te zijn.
    Wel geeft FF aan dat ik m'n eisprong heb gehad. Toen het een beetje gek leek heb ik met twee thermometers gecheckt s morgens. Maar de temp klopt toch echt.

Moet hij gewoon hoger zijn als tijdens de eisprong of is een temp boven de 37 wel nodig?

Al vast bedankt voor het kijken!

2. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    He kiwi! Hoe is het?
    Nog steeds geen brusje zie ik:( inmiddels ook alweer een hele tijd onderweg..

Vreemd kaartje idd.. maar ook posi ovutesten, en toch wel een hoge temp. Ik denk wel dat je een eisprong hebt gehad. Maar die hoge temps voor je ei zijn wel raar.

Temp boven de 37 is iig niet nodig. Ik zit meestal op 36,8 / 36,9 ook toen ik zwanger was. Zolang er maar een stijging tov voor de eisprong te zien is.

3. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Poeh ik moet zeggen dat het 1e stuk van je kaartje verwarrend hoog is. Als ik de paar dagen voor je eisprong vergelijk met dat daarna dan is er wel duidelijk een eisprong geweest.
    Je tempt wel elke dag voor je uit bed gaat? En eerder dan dat je van nature wakker wordt?
    Een temp boven de 37 graden is niet nodig. De temp na je eisprong moet wel minimaal 0,3 graden hoger liggen dan ervoor (een dipje daarin kan natuurlijk altijd.

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.094
    15.649
    113
    Nabij Utrecht
    Op zich een net kaartje.
    Ja je temp schommelt voor ei en is vrij hoog maar zodra het ei in zicht is gaat hij netjes naar beneden en geeft een mooie dip.
    Na ei blijft hij nu al 10 dagen hoor.

Ik ga duimen dat hij over 4 dagen nog mooi hoog is en je een mooie test in handen hebt ;)

5. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Hi Flora,

Ja klopt, alweer een tijdje bezig.. Met ons gaat wel alles goed! Met jullie ook? Nu maar weer even begonnen met temperaturen, voor iets beter inzicht en eventueel "bewijs", mocht het toch nodig zijn.

Ja kaartje is idd heel vreemd voor ei. Ben tijdens ongi ziek geweest en hoge koorts, die ook op discarded gezet. Toen alles weer beter was toch zulke hoge temperaturen.

Lovare, ja elke dag op t zelfde tijdstip en gelijk als ik wakker wordt. En altijd rectaal, dus dat kan t ook niet zijn. Dit was trouwens t zelfde voor mijn ei, daarom snap ik d'r niets meer van haha..

Rogijuli, fijn in iedergeval dat m'n temp niet skyhigh hoeft te zijn. Sindsdien blijft hij na m'n ei idd redelijk stabiel. 😄 tot nu toe altijd LF van 12 dagen, dus ik ga er van uit dat als hij na zoveel dagen alsnog zo is dat ik wel een test kan wagen. We zullen het zien.

Afwachten maar dus! 😉

6. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Laat je niet van de wijs brengen. Belangrijkste is dat vlak voor je eisprong je temperatuur stabiliseert. En dat samen met je vruchtbare slijm en positieve ovutesten en de temp erna je eisprong goed te bepalen is. Die rare hoge tempen van tevoren zijn niet belangrijk.

Deel Deze Pagina