Hoi lieve lieverds, Ik zal mezelf eerst even netjes voorstellen.. Ik ben Patricia en bijna 24 jaar.. Ik zit nu met een vraag.. Ik ben nu 3 dagen overtijd.. Ben nog nooit overtijd geweest en ben sinds vorig jaar oktober al getopt met de pil.. Maar nu.. Ik heb siliconen borsten.. en ik heb het gevoel nu dat ze in de weg zitten heb dat nog nooit gehad heb ze al 2 jaar maar nu ik heb ook wel meerdere klachten en kwaaltjes hoor.. Maar nu lijkt het gewoon alsof ze weg worden gedrukt ofzo en zeker als ik lekker in bed lig.. kan ook niet meer op me buik slapen wat ik altijd deed.. Heb steken in me rechter lies .. last van me benen.. moe.. veel plassen heb in 1 x pukkels wat ik echt nog nooit heb gehad.. en daar baal ik wel van haha.... ik at altijd regelmatig en gezond en nu ... ooh ik eet alles wat los en vast zit.. Maar ja ik ga pas na het weekend testen.. maar ja me ventje is er heilig van overtuigd dat ik zwanger ben omdat ik VOLGENS HEM (hihi) lekker snel op me teentjes getrapt ben en zomaar ga huilen.. maar ja ... Knuffel Patricia
Als ik jouw was zou ik vandaag nog een test gaan halen! Waarom wil je wachten tot na 't weekend? Mij lijkt 't niks, nog een heel weekend in spanning. Suuces, ik hoop voor je dat je zwanger bent.
hoi patricia Dat van de silliconen borsten heb ik geen antwoord op Maar de andere kwalen die je schrijft dat zou best op een zwangerschap kunnen lijken Het enige antwoord is gewoon een test doen! Ik duim voor je [-o< Groetjes Dolfijn81
Ik denk ook maar dat ik straks in de bij de ap een test ga halen.. wordt hier gek van me mannetje die loopt gewoon te zingen van mijn prinsesje is gewoon zwanger ik voel het aan me water la la la.. om gek van te worden eigenlijk.. Maar ja inderdaad gewoon maar testen he.. pffff wordt dan de eeste keer voor mij dat ik ga testen.. dikke kus
Hoi, geen ervaring met siliconen, wel met borstverkleining (iedereen zn ding toch ). Maa herken wel de twijfels of je de symptomen r nog wel 'doorheen voelt'. Gewoon testen joh! Ik ga zelf deze en volgende week eerst nog ff aan de klus hihi ! Succes!
Ja inderdaad iedereen ze ding Ik heb het toen der tijd ook nagevraagt aan die chirurg die mij heb geholpen en die zei toen van ja mocht je zwanger raken ga je dat zeker voelen.. maar ja ik zou graag van andere meiden/vrouwen hun ervaring hiervan willen weten.. En overgevoelig heid voor luchtjes heb ik ineens het luchtje wat ik altijd droeg en heerlijk vond pfff ken ik nu wel van spugen zeg.. .. xxxx[/b]
Ik weet niet of je inmiddels al hebt getest, maar anders zou ik binnenkort zeker een gokje wagen. Ik heb zelf geen silliconen, maar ik kon 2 weken voor mijn nod ook niet meer op mijn buik slapen omdat mijn borsten zo zeer deden. Veel suc6 en dat je maar snel duidelijkheid mag hebben!
thnXXX busybusy Nee ik heb nog niet getest ik denk dat ik me mannetje ff een test laat halen hij is gelukkig lekker vroeg klaar met werken en dan hoef ik de deur niet uit met dit weer.. ( ja het regent hier en ooh zo hard) Ben best bangig om een test te doen heb het nog nooit eerder gedaan dus eerst ff goed die bijsluiter gaan lezen.. Dikke kus
Wat betreft die siliconenborsten heb ik ook geen idee En inderdaad als je 3 dagen overtijd bent lijkt het me handig om inderdaad te gaan testen. Maar als ik het goed begrijp gaat je man deze voor je halen vandaag? Succes hoor meid met testen
Nee nog niet erg he... hij ligt klaar maar we wachten toch na het weekend voor de zeker heid.. klinkt stom maar ja.. x
Heej weer n naamgenootje hierzo hihi. Is helemaal niet nodig toch? om te wachten, je bent al 4 dagen overtijd. T moet gek gaan als ie dan niet positief test. But.. you never know want t lichaam kan je heel erg voor de gek houden. Als ik jou was, zou ik over n paar uurtjes testen! Heel veel succes iig!
hey naamgenootje wat leuk... ik weet het de test brand ook in me ogen.. Maar ja ik kan nu niet slapen van de hoofdpijn.. Maar morgen ga ik het doen eesrt ff rustig slapen straks en van me massage genieten die me mannetje gaat geven hmmm heerlijk hahaha xxxx
ik zou gaan testen... een vriendin van mij heeft ook sileconen en had er de eerste tijd ook veel last van. Succes!
Ja ik weet het ik moet echt testen.. maar nee.. ik wacht toch nog na het weekend hihi erg stom maar ja.. oh oh oh pfff wordt moe van mezelf op dit moment.. xxx
Goh spannend hoor! hoop voor je dat het positief is! Ik ben al reuze nieuwsgierig en kan haast niet wachten tot jij gaat testen patricia! ik zal voor je duimen en de andere met mij! succes!
sarai, Bedankt je bent een schat.. Ik hoop voor jou ook dat bij jou een mooie dikke streep komt over 9 dagies( aan je banner te zien) Nou ik ga ff boodschappies doen met het ventje en dan naar me schoonmoeder.. erg gezellig altijd.. Thnx meid... Dikke knuffel patricia
Hahah dat je dat kan volhouden, ik zit zelfs hier met spanning te lezen van en heeft ze al getest, en wat is het Nou meid veel succes laat het zeker weten ok?