vraag over testen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Ellen291982, 17 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik lees verschillende topics hier over verschillende merken testen.
    Nu lees ik veel dat de kv testen 2 voor 5 niet zo goed meer zijn als eerst. Dat als hij niet roze is dat het dan een indrooglijntje kan zijn.
    Ook lees ik dat zelfs een streepje dat wat dunner is kan zeggendat je niet zwanger bent (etos eigen merk test)

erg verwarrend eigenlijk dat je een test niet eens helemaal zou kunnen vertrouwen.

Maar nu mijn vraag dan over de clear blue testen. Heb ik het over de test dat er staat zwanger of niet zwanger en de test zwanger, niet zwanger met het aantal weken erbij.

Als daar staat zwanger of dus zwanger en het aantal weken ben je dan wel zeker van een zwangerschap?

2. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Dat lijkt mij wel, alleen hebben die meer HCG nodig dacht ik..

3. music4life

music4life Niet meer actief

hey meid
    ja hoor dan ben je echt zeker! vertrouw je het niet gewoon een paar dgn wachten en nog eens een testje doen

4. Ellen291982

ik had nu nog geen test gedaan, kan nog niet maar ik vroeg me dat zo af.

bedankt dan weet ik dat voor straks als ik wel mag testen

5. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Juist omdat die meer hcg nodig heeft , lijkt mij die meer betrouwbaar.. maar indd er is een hoop geklooi met kruidvat op t moment zeg.. erg jammer want die dingen waren zo goed!!

6. Ellen291982

ja ik dacht al wel dat die betrouwbaar zijn. ze zijn ook wat duurder. Vorige keer hebben we de cb test gedaan om het nog extra zeker te weten haha! anders word het een duur grapje omdat ik na 2 testen nog niet helemaal overtuigd was (de een wat minder duidelijk als de ander)

idd is het erg jammer van de kv testen. de een zegt alleen maar postief de ander is er erg negatief over dan ga je echt twijfelen welke test je kan vertrouwen.

Straks zie je een tweede streep maar blijkt het een indrooglijntje te zijn of toch niet echt positief.

Deel Deze Pagina