Ik heb steeds een cyclus van 24 tot 28 dagen en mijn 28 dagen loopt donderdag a.s. af. Mijn eisprong heb ik op 8 maart gehad en rond die tijd ook 3 keer "geoefend" . Nu was mijn temp na mijn eisprong steeds tussen 36.8 en 37.0 en de afgelopen 5 dagen steeds 36.9. Nu is hij vanmorgen gestegen naar 37.1. Is dit een goed teken of kan er nog vanalles gebeuren? Ben nl. de afgelopen week ook echt misselijk geweest maar sinds gisteren zijn bijna alle symptomen die ik zou kunnen hebben weg. Alleen echt steken links onder in mijn lies. Maak mezelf helemaal gek, maar m.n. die temperatuurstijging zet me toch wel aan het denken. Wat vinden jullie? Groetjes!
Hoi Jodi, Heb gisteren een test gedaan omdat ik het niet meer hield van de spanning en hij geeft aan dat ik zwanger ben, jippie! Nu nog even flinke onzekerheid omdat mijn NOD nog wel eens schommelt (tussen 24 en 28 dagen) en ik ook wel eens lees dat testen voor NOD alsnog verkeerd uitpakt dus ik hoop niet dat ik dat heb gedaan. Donderdag ga ik nog een keer testen en dan hoop ik dezelfde uitslag te hebben........spannend. temperatuur blijft netjes op 37.1 hangen.
wilde zeggen dat het alle kanten op kan gaan, de mooiste kaartjes blijken soms niets te betekenen... maar ik zie dat je pos hebt getest!!! van harte meid. Voor nod is natuurlijk een risico maar het al wel super leuk om te weten, ik had 5 dagen voor nod pos getest
Gefeliciteerd!! mijn temp was vanmorgen 37.9.. en ik voel me prima dus ziek kan ik niet zijn.. maar ik kan pas 1 april testen....