Hoi dames! Ik wist niet waar ik dit topic moest plaatsen maar aangezien het niets te maken heeft met zwangerschap o.i.d. plaats ik het dus maar hier. Het gaat al een tijdje niet super op mijn werk maar nu ben ik het echt helemaal zat! Ben er zo klaar mee!!! Ik moet dus de stoute schoenen aan gaan trekken en op zoek gaan... Maar waar kijk ik? De meeste sites gaan uit van een uitzendbureau en dat wil ik niet! Dus wat vinden jullie nou een goede vacaturesite zonder dat ik dan gelijk aan een uitzendbureau vastzit?! Alvast dank voor jullie reacties!!
*Zoek vacatures, plaats je CV en vind de baan die bij jou past. | Monsterboard.nl *Jobsafari - Meer dan 30.000 vacatures iedere dag *De vacaturesite met vacatures, banen, stages en bijbanen - NationaleVacaturebank.nl ennnnnnn Google je tikt bij google gewoon je functie in waar je op wilt solliciteren en in welke regio bijv. Detailhandel Groningen dan krijg je veel resultaten en dan is het even zoeken
Op nationale vacaturebank kun je aangeven dat je niet benaderd wilt worden door tussenpersonen. Werkt best goed. Monsterboard vind ik ook erg fijn werken, maar dat is in mijn beleving wel meer een site waar je zelf echt bovenop moet zitten en goed opletten dat je rechtstreeks bij een bedrijf reageert ipv via een uitzendbureau. Dan heb je ook nog Nederlandvacature.nl. Ook wel oke, maar staan minder vacatures en daar moet je echt altijd zelf reageren. Ik ken niemand die daar door een werkgever benaderd is, maar als je dat ok vindt: prima site
Uuuuuhhhhmmm de bovenste link die je stuurde is niet voor jonge kijkers... Denk ook niet dat ik daar wil werken whahahaaaaaaa!!!
Oh, en natuurlijk gewoon op de websites kijken van bedrijven die je aanspreken! Dat werkt ook heeeel goed, weet ik inmiddels
Nee ik heb de goeie eral in gezet.. ik dacht al toen ik het had geplaatst van What The F.... dat klopt niet.. terwijl de link wel goed was.. dus maar even de complete link gepost Edit; heb der net op geklikt, en kom gewoon op monsterboard :S:S
werk.nl is op zich best goed. Heb er nu al een tijd niet op gekeken, omdat ik niet meer werk en ook geen werk meer zoek.