Voor de meiden die dit stoeltje hebben: - Hoe bevalt ie? Hij lijkt me ideaal, maar kan maar weinig over ervaringen vinden op het net. - Kun je de bekleding wassen? Ook dat kan ik nergens terug vinden... Alvast bedankt! Groetjes Linn
Hallo linn... hij lijkt echt veel op de bloom kinder stoel alleen dan zonder de wiegstand... ik vind het nog steeds een super ding maar daar kan de kleine later ook nog inzitten. Weet niet of je al een kinderstoel hebt maar dan heb je wel 2 in 1. Die bekleding is helemaal super want een nat doekje erover en ziet er weer uit als nieuw. Is tot 8 jaar te gebruiken vanaf 0. Over dat andere stoeltje kan ik je dus niet vertellen of de bekleding eruit kan maar bij de meeste baby spullen is toch wel alles wasbaar zou je denken en helemaal als het zo prijzig is...
Hmm... Ik vind de Bloom te groot. Door die voet lijkt hij me zo verschrikkelijk in de weg staan en de woonkamer is al niet al te groot Dus...als iemand ervaring heeft met het wipstoeltje van Titanium, ik hou me nog steeds aanbevolen
Wij hebben deze wip stoel en ik vind hem geweldig je kunt de zitting in meerdere standen zetten en je kunt de zitting draaien zodat de wipstoel zowel zijwaards kan wippen als ook van voor naar achter (als je hem dus draait niet tegelijk haha) ook kun je de uiteinden van de "poten" omdraaien zodat hij helemaal niet wipt tijdens het eten geven De zitting kun je wassen maar is ook met een doekje goed schoon te maken! als hij ergens mee naar toe moet is het kwestie van zitting erag halen en je kan hem heel plat maken ik ben blj dat ik dit geld eraan uit heb gegeven want je hebt veel goedkope stoelen deze was iets duurder maar helemaal top o ik heb de variant met speel boog en zonnekap IDEAAL
bij die van mij kan je de bekleding niet wassen??! vreemd ik maak hem gewoon schoon met een doekje, is makkelijk schoon te maken. ik ben erg tevreden over het stoeltje, in de 1e weken huilde mn dochter best veel, in het stoeltje wiebelen en ze was stil. superding! en nog mooi ook
uhm geloof dat er bij mij een rits in zit maar begin nu te twijfelen maar volgens mij wel ze zei toen je kan hem wassen. Hoop het wel heb de witte bekleding haha
Ons beviel hij niet. Kindje zou er vanaf geboorte in kunnen, maar zelfs met 6 maanden zat hij er nog niet goed in. Tuigje is veel te ruim, mijn zoontje ging echt naar de zijkant hangen. Toen het tuigje ook nog eens kapot ging na maar een paar keer gebruik (stiksel ging los waardoor mijn zoontje naar onder zakte) hebben wij hem teruggebracht en een ander wipstoeltje uitgezocht. Hebben nu een baby Björn en deze bevalt super. Hij zit er veel beter in en kan hem makkelijker zelf in beweging krijgen.
ik vind em super!!! zo makkelijk schoon te houden!...zo vies is het niet eens geworden...hooguit de gordels, maarja kwestie van schrobben..of juist gewoon gelijk schoonmaken...
Nou, hij is besteld! Zie het wel, als ik het zo hoor is hij zonder wassen ook redelijk goed schoon te houden Moeten we maar geen wortelhapjes gaan smeren haha!
ik heb mn zoontje er nooit in gevoerd (ben vanaf 6 mnd begonne, gelijk in kinderstoel) Maar anders kan je natuurlijk altijd een handdoek vooraf erin leggen, kleine moeite..morsen kan je met babies toch niet tegenhouden en toen die kleine nog vaak melk spuugde, had ie altijd wel een hydrofiel oid omzich heen!
Zag dat dit topic nog niet gesloten was.. en heb m ff doorgelezen en heb er best wel interesse in... Wou eerst de Doomoo zitzak maar nu zag ik dat je die zelf moet wippen... Wipt de Titanium baby swing wel zelf een beetje als de baby trappelt ofzo?? Of moet je dan ook helemaal zelf wippen? Enne.. die de luxe-uitvoering, is die alleen met een witte zitting te verkrijgen?
De swing schommelt meer, gaat vrij makkelijk, dus als de kleine beweegt beweegt het stoeltje ook. Als je de pootjes omdraait staat ie vast en dat leek mij weer makkelijk met voeding ofzo. Wij hebben hem inmiddels in zwart/wit. Zag op de doos dat hij ook in lichtbruin te verkrijgen is, maar die heb ik nog nooit in het echt gezien...
Het demo model wiebelde heel soepel! Ik hoop de mijne morgen of woensdag te krijgen. Ik heb idd de witte bekleding met de zwarte zonnekap en spelboog. Andersom (dus de versie met kap en boog) heb ik nog nooit gezien.
Wij hebben hem ook klaarstaan Ook in het zwart wit. Vond hem wel stoer en niet zo duur als andere stoere merken etc... Alleen wilt zoonlief van 3 er elke keer in gaan zitten Hij vind hem wel leuk