Hallo, Ik doe het even via de lounge (veel meer lezers) als ik reactie heb, vraag ik wel aan kwebbel of ze het wil verplaatsen. Ik ben zover dat ik ook wil beginnen met zo'n proteine dieet. Zit ik net 19 pagina's door te lezen met meiden die hier ook mee bezig zijn, kom ik op pagina 20 of 21 (kan het me al niet meer herinneren!) zie ik dat dit topic gesloten is! Iemand geinteresseerd om toch nog door te gaan met dit topic/dieet? Ik heb nog geen spulletjes besteld, maar wil dit van het weekend doen via de wls-proteinedieet site. Iemand?
Ik begin vrijdag a.s. aan een hcg kuur dieet, is ook veel proteinen en weinig koolhydraten. Dus ik wil wel meedoen als "dieet/afval-buddy" ook al is het niet 100% hetzelfde dieet!
Cool, dat vind ik geweldig Ik zelf woon in australie en heb net contact gehad met een persoon van die wls website. Ze willen graag de spullen opsturen.......dus als ik morgen of zo bestel, heb ik het over een week of 2. (ik hoop eerder!) Ze gaan een hele doos maken tot 10 kilo, dan is het voor mij het "goedkoopste" ppfff, ben benieuwd, straks krijg ik een rekening gepresenteerd van 500 euri! Dus we gaan er met volle moed tegenaan. Heb me nog niet gewogen maar weet zeker dat ik boven de 100 kilo ben.....pfffff, wil echt weer terug naar de 68. dus das toch wel 35 kilo....poeh, nou jah we beginnen maar eerst eens aan de 1e 10 kilo. Leuk dat jullie mee willen doen en ervaringen etc willen uitwisselen Ik weet dat het "duur" is, maar je valt ook echt snel veel af (toch gemiddeld 2 kg per week) en misschien af en toe meer. Dus ik heb het er graag voor over. Ik heb gewoon geen zin om een jaar te lijnen met maar een gewichtloss van 500 gram per week, daar heb ik gewoon het geduld niet voor!
Suc6 er mee... Ik tel zelf calorieen en val gemiddeld 1,5kilo per week af soms meer en ben daar tot nu toe al 21 kilo mee afgevallen en kost je niks extra's
Wow wat kei goed van je zustertje!! Ik heb het ook gedaan (ongeveer 10 jaar geleden) was in 3 maanden 15 kilo afgevallen, en ik weet inderdaad dat het kan. Maar ben nu boven de 40 en het gaat dan gewoon veel minder snel. Ik rook ook niet meer (deed dat 10 jaar geleden nog wel) en dat scheelt ook nog..... Wil gewoon snel resultaat zien. Sorry voor de late reactie, maar zoals ik zei ik woon Down Under en ik ga naar bed als jij bij jullie de dag net begint en andersom. Dus ik hoop dat er toch nog mensen zijn die mee willen doen en/of ervaringen willen uitwisselen.