vraag over trip trap kleur roze

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Patty82, 22 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patty82

Patty82 Bekend lid

8 sep 2008
    591
    3
    18
    Den Haag
    Hoi Dames,

Wij hebben in september een nieuwe triptrap gekocht voor onze dochter in de kleur roze. Nu ze al zelfstandig gaat eten wordt de stoel behoorlijk vies. Dit maak ik dan schoon met een vochtig doekje. Nu valt het me echter op dat op sommige plekken het lijkt of de verf van de stoel slijt. Zo zie je aan de voorkanten (planken) de nerven van het hout zitten. Wij hebben ook een trip trap (grijs) uit 2009, maar die ziet er nog uit als nieuw en die wordt eigenlijk op dezelfde manier gebruikt. Het lijkt wel of er op de grijze stoel meerdere lagen verf zijn aangebracht en bij de nieuwe stoel maar 1 laag.

Nu wil ik heel graag weten, hebben meerdere dames hier last van of hoort dit gewoon bij het model.

2. Zolief

Zolief Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.413
    44
    48
    Onderin Nederland
    Nog geen ervaring. Hij zit hier nog in de doos net binnen. Maar je hebt 7 jaar garantie op die stoel, dus lijkt me dat je daar wel een klacht over kan indienen. Misschien is het niet goed gegaan met verven?

3. Mamalin83

Mamalin83 Bekend lid

2 dec 2012
    814
    0
    16
    Geen 'ervaring' met dat de verf dunner wordt, maar mij lijkt ook dat dit niet mag. Ik zou ook even terug gaan naar de winkel waar je hem gekocht hebt!

4. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Hier ook een roze tripp trapp, maar eh ik herken niet wat je zegt..

5. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Ik heb de felroze trip trap ( je hebt nu de lichtroze in de winkels )
    geen last van. Ik gebruik trouwens wel gewone hygiënische wegwerpdoekjes.

6. Patty82

Patty82 Bekend lid

8 sep 2008
    591
    3
    18
    Den Haag
    Ik heb de lichtroze versie. Ik vond het zelf ook al raar, maar dacht ga het toch maar eens vragen. Misschien hoort het allemaal wel. nou zal babydump maar een mailtje sturen.
    Ja die wegwerpdoekjes gebruikt ik ook. Dacht misschien zit er een bijtende stof in, die niet goed is voor de stoel, maar aan de andere kant dat zou de grijze hetzelfde moeten vertonen.

7. Mamabram

Mamabram Niet meer actief

Eigenlijk mag je die stoel alleen maar met een vochtige doek schoonmaken.... Maaarrrrr de verf mag echt niet dunner worden. Laat je dus niet afschepen!

8. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Ik heb 2 lichtroze en 1x de nieuwe blauw, bij de blauwe lijkt de verf/lak dikker.. Verder nog geen slijtage hier, heb ze pas een maandje.

9. sebasel4a

sebasel4a Fanatiek lid

23 dec 2009
    1.000
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier heb ik dat idee ook bij de roze. En heb ook een groene maar die is nog maar een half jaar in gebruik dus kan ik nog moeilijk over oordelen.

10. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Vandaag hier de trip traps ook eens bekeken.
    En 1 van mijn turqouise heeft het ook.
    De mijne is van 2008 /2009/2010.
    De roze hebben het niet.

Zonde he?!

11. Patty82

Patty82 Bekend lid

8 sep 2008
    591
    3
    18
    Den Haag
    Nou dames, ik heb een mailtje gestuurd naar de babydump en die verwezen mijn direct door naar stokke. Heel verhaal naar stokke inclusief foto's en ik krijg een standaard mailtje terug. De lak is aangepast in de loop der jaren. Naar mijn idee is de lak dan slechter geworden, maar dat terzijde.

Verder gaf mevrouw aan dat ik contact op moest nemen met de babydump omdat zij geen individuele klachten behandelen en dit alleen via de verkooppunten doen.
    Net met babydump gesproken en ik moet naar de winkel komen met mijn stoel. Nou voordat ik dit doe, graag jullie mening.

Hebben jullie dit ook bij je stoel, zie foto.

Bijgevoegde bestanden:

12. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ik vind de lak ook zeker slechter geworden!!!
    Hebben een jaar geleden een extra stoel erbij gekocht.
    De stoel die al 4 jaar oud is is nog geen stukje verf vanaf, en van de nieuwe stoel die een jaar oud is zijn al meerdere stukjes verf vanaf.

13. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

zo ongeveer ziet er bij mij ook een plankje uit.
    Bij de ene stoel het zit plankje bij de andere het voetenplankje.

14. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Ben heel benieuwd wat de oplossing gaat zijn... Ik heb 2 van deze roze.... Laat je t weten?

15. Patty82

Patty82 Bekend lid

8 sep 2008
    591
    3
    18
    Den Haag
    Bedankt dames.

Ik vind het eigenlijk niet kunnen dat ze zo een stoel afleveren. Lijkt wel gewoon in de grondverf gezet en daar betaal je dan de volle prijs voor. Nu schepen ze me eigenlijk af met de mededeling dat ze de verf hebben aangepast. Meestal doe je verbeteringen die het product ten goede komt.

Ben bang dat het geen zin heeft om met de stoel naar de winkel te gaan omdat de klantenservice al had aangegeven dat het gaat om een houten stoel en je dan altijd de nerven ziet. Verder zit de babydump hier niet echt om de hoek. Nu moet ik zeggen dat ik bij deze zwangerschap wat minder strijdlustig ben. Was dit bij mijn vorige zwangerschap gebeurd, dan had ik meteen bij de babydump op de stoep gestaan.

Kreeg wel door dat ze een aantal kleuren vervangen waaronder de roze pale. Dus moet je er nog een aanschaffen, dan zou ik echt nog even wachten.

Deel Deze Pagina