Dat is handig! Hier alleen een dental speen, gaatje zit aan de zijkant. Ze snapt het nog steeds niet, dus ik hou haar melkfles maar vast.
Ik gebruikte de tuitbeker van de hema met zachte tuit. Daar komt wel makkelijk het drinken uit. Maar vanaf een maand of 11 drinkt ze uit een rietjesbeker.
Ik heb de difrax tuitbeker gekocht en het antilek gedeelte eruit gehaald. Hierdoor is hij dus niet antilek meer (goh) maar kan ze er heel makkelijk uit drinken zodra ze doorheeft hoe ze moet drinken. Overigens raadde het consultatiebureau het gebruik van een tuitbeker af. Zou slecht zijn voor de tanden. We konden beter meteen beginnen met een gewone beker. Tja.. ze heeft nog niet eens tanden en geef een kind van 7 maanden maar eens een beker in handen.. Maar goed, ik gebruik dus een tuitbeker en af en toe krijgt ze een slokje water uit mijn glas drinken.
Hier vanaf 6 maanden de tuitbeker van dr Brown gebruikt fijn ding had ze meteen door, en met 10 maanden dronk ze uit een rietjesbeker begonnen met de nuby rietjesbeker inmiddels drinkt ze uit de rietjesbeker van de hema.
Ik begon met de nuby tuitbeker met zachte tuit ( bij kruidvat te koop). Daarna over op de hema tuitbeker.