Ik hoop dat ik het hier goed zet, is mijn eerste keer op dit forum. Sinds paar dagen heeft mijn kleine man last van rode bultjes. Van het consiltatie bureau zei ze het kan geen kwaad. Maar nu 2 dagen later word het steeds gekker ze zitten zelfs op zijn ooglid en bij zijn oren. Zit verder nergens op zijn lijfje Heb een foto toegevoegd van de eerste dag (hoop dat die er bij zit) Misschien iemand die weet wat het kan zijn en of ik hiervoor beter wel naar de dokter ga?
Geef je borstvoeding? Hier kreeg die van mij dat ook, komt van de hormonen en bleef ook een aantal weken. Dat heet ook wel 'babyacne' gaat vanzelf weg
Ja ik geef inderdaad borstvoeding. Bedankt voor de reactie. Snap alleen niet waarom ze van het consultatiebureau dat niet zeggen. Maar goed ben blij dat ik me niet ongerust moet maken verder
Ons zoontje heeft het ook gehad, ik dacht ook is dit wel goed werd steeds erger en in eens is het weer weg. Was ook babyacne door de hormonen die hij binnen kreeg via mijn borstvoeding.
Inderdaad babyacne. Heeft bij mijn baby wel echt weken lang geduurd voor het weg was, maar het is dus normaal.
Dat is inderdaad babyacne. Meestal komt dat rond 3 weken op en rond de 3 maanden is het weer weg. Het verschilt trouwens heel erg hoe erg het wordt, kan van een paar kleine plekjes gaan tot helemaal onder zitten. Bij mij op het consultatiebureau zeiden ze dat het niks met borstvoeding te maken had, maar met de hormonen tijdens de bevalling. Je kunt er het beste niks op smeren, daar wordt het alleen maar erger van.
Smeer er sowieso niks op. En probeer er met wassen ook voorzichtig overheen te gaan. Hij zit er zelf gelukkig niet aan. Nu maar afwachten wanneer het weer wegtrekt dan hehe. Kan nu ook weer met een gerust hart naar buiten met hem, dacht al dat het van de zon ofzo kwam