Écht menstruatiepijn bij zwangerschap?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Shaddixxx, Feb 13, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ik hoor het altijd zoveel mensen zeggen.. Dat ze 'iemand kennen' die voelde dat ze ongesteld zou worden, maar eigenlijk zwanger was. Dat dat gevoel, die steken en krampen, niet per sé een naderende menstruatie hoeven te betekenen, maar dat het ook de innesteling kan zijn of in de eerste weken van de zwangerschap voor kan komen.. Ik hoor het alleen nooit van iemand zélf. Dus, wie oh wie heeft dat gevoel wel eens gehad en bleek zwanger te zijn, in plaats van ongesteld te worden?

2. angelryan

angelryan Actief lid

Jan 11, 2013
    244
    0
    0
    almere
    Bij me eerste kindje heb ik dat gehad ik dacht echt dat ik ongesteld zou worden had toen geen relmatige cyclus ene maand 4weken andere 5 dus na 5 weken nog steeds die kramp en niet ongesteld dus toen een test gedaan en die was posetief. Nu bezig voor een 2e en heb ik ook steeds ongiekrampen en toch elke keer ongesteld hoeft niks te zeggen die krampen ik was echt bij me 1ste overtuigt dat ik ongesteld ging worden maar niet zo zie je maar dat je lichaam heel appart in elkaar zit

3. Jane1981

Jane1981 VIP lid

Sep 21, 2008
    7,451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ik heb het zelf gehad.
    Mijn nod viel op zaterdag, dinsdags begon ik echt menstruatie krampen te krijgen zoals normaal.
    Alleen normaal begon dat pas 1 à 2 dagen voor nod nu dus al eerder.
    Vond ik erg vreemd maar ja met een terugplaatsing kan het ook eerder komen.
    Donderdags had ik een positieve test en dinsdags was die nog negatief.
    En ik heb echt flinke krampen gehad, pas rond zondag stopte het.

4. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    2,010
    0
    36
    Hier!!! Heftige ongikrampen tot week 7 gehad! Gek werd ik ervan! Maar goed geweest voor de innesteling denk ik dan maar!
    Wel doodeng!

5. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Ik had bij mijn zoontje (dus 1e zwanggerschap) echt het gevoel dat ik gewoon ongesteld zou worden. Mijn temperatuur kelderde zelfs op 14 dpo dus alles zag ernaar uit dat ik niet zwanger zou zijn.......maar was het dus wel zeker.

Bij mijn 2e zwangerschap had ik het niet zo overduidelijk, maar was het zeker wel aanwezig, maar dat liep dus niet geheel als gepland.

En deze maand voel ik absoluut helemaal niks, dus dat is ook weer eens iets anders. Ga er niet van uit dat ik zwanger ben, maar valt wel op.

Het lichaam kan inderdaad rare dingen doen.

6. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Ja hoor ik ook bij zijn zoon. Nog zeker een week geduurd nadat ik posi teste. Toen in 8e week opnieuw was groei van bm werd mij verteld.

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik had dat vooral bij de zwangerschap van Aiden heel erg. Dacht echt dat ik elk moment ongesteld kon gaan worden. Zo voelde het ook echt. Normaal heb ik niet zo erg last van mijn menstruaties, maar de pijn was hetzelfde, alleen dan nog erger zelfs! Liep ook constant zenuwachtig naar de WC. Maar er kwam geen bloed gelukkig.
    Dit heeft bij mij na de positieve test nog wel een twee weken aangehouden trouwens.

8. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Ja ik had het ook. En bruinverlies.
    Ik zat dus 'gewoon' te wachten op mijn menstruatie, denkende dat het elk moment echt door kon zetten, maar dat gebeurde niet.... ;)

9. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,550
    526
    113
    Female
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ja hoor bij alle drie de zwangerschappen. Vooral het doffe gevoel in de onderbuik. Normaal gesproken heb ik ook nog ongipijn/krampen aan de onderkant/bekkenbodem, en dat had ik dan niet bij de zwangerschappen.
    Maar de ongipijn heeft gewoon te maken met de banden en de baarmoeder.

10. Tines mam van 2

Tines mam van 2 Bekend lid

Feb 11, 2013
    973
    0
    0
    ja hier ook.

tijdens mijn eerste helemaal niet
    bij de 2e wel. eerst was ik overtuigd van het feit dat ik zwanger was. heel vroeg gevoelige borsten en lage rugpijn.

en paar dagen voor mn NOD kreeg ik ongi krampen. had het niet meer dacht heeft mn lichaam me dan zo voor de gek gehouden????

want was er van overtuigd dat ik zwanger was.

de ongi krampen hebben een week aangehouden maar er kwam niks.
    ik had trouwens 3 dagen voor mn NOD een test gedaan en die was positief

ben heel bang gewees dat het mis zou gaan

11. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

May 28, 2010
    3,719
    22
    38
    Ik had ook onwijze krampen. Wist al zeker dat de ronde mislukt was. Pas toen de ongesteldheid uitbleef en ik positief had getest wist ik het. Daarvoor wees alles op een menstruatie.

12. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

Jan 23, 2013
    1,765
    0
    0
    Parttime werk en fulltime mama
    Vuren
    Toen ik zwanger was van mijn dochter was ik er ook van overtuigd ongesteld te worden!!! Krampen precies zoals elke maand..
    Maar niet dus. Toen ik wist dat ik zwanger was waren die krampen ook weg..... :(:D

13. Fijn om te horen meiden. Hier al dagen steken en krampen waardoor ik eigenlijk alle hoop al had verloren, maar blijkbaar hoef ik deze poging dus toch nog niet af te schrijven..

Share This Page