Alternatieve behandelingen/hulp?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mamaloe26, 12 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamaloe26

Mamaloe26 Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    Hallo meiden,

Ik weet niet zeker of ik deze vraag op de juiste plaats stel, maar ik probeer het maar.
    Hebben jullie ook hulp gezocht voor het proberen zwanger te worden/blijven op andere manieren dan de reguliere ziekenhuizen/artsen? Wat heb je geprobeerd en heeft je dat geholpen?

liefs mamaloe

2. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Chinese kruiden hebben bij mijn man en ik goed geholpen.
    Het zaad van mijn man werd beter en ik had een eisprong van mezelf wat ik sinds de echo's in het ziekenhuis nog niet eerder had gehad, ik had altijd clomid nodig 50 mg. volgens de arts zou ik zonder clomid geen eisprong hebben, maar eerste ronde kruiden en jawel eisprong van mezelf. We hebben die ronde iui in eigen cyclus gehad.
    Het was onze 4e iui met chinese kruiden (voor het eerst) zonder hormonen en jawel zwanger! en kijk naar mijn banner, ons wonder krijgt alweer meer dan 9 maanden borstvoeding.

Sommige acupuncturisten werken met chinese kruiden.
    Succes!

Liefs Jinky

3. Mamaloe26

Mamaloe26 Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    Bedankt voor je reactie jinky!

Wat voor kruiden waren het precies? En bleef je die ook tijdens je zwangerschap gebruiken?

Verder nog meiden met ervarigen?

liefs mamaloe

4. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Het waren tabletten die je met water in moet nemen en die tabletten bestaan uit chinese kruiden. Soort kruiden verschilt per acupuncturist, situatie en persoon, denk ik.
    We zijn beide gestopt met de kruiden toen ik zwanger was.

Deel Deze Pagina