Gisteren heb ik een positieve zwangerschapstest gehad van predictor. Na het zoveelste verhaal te lezen op over vals positief slaat bij mij ook de twijfel toe. Wie heeft er hier ervaring mee? Ik lees voornamelijk vals positief bij de early test maar ik heb een gewone gedaan. Heeft er iemand vals positief getest bij de normale test? De streep stond er ook binnen de 5 minuten, een dikke streep dus geen tuurstreepje. Ik ga vandaag naar de HA voor bloedtest, maar zoek nog wat ervaringen. Hieronder mijn foto:
Ow ja, ik lees nu pas dat je een gewone hebt gedaan en geen early.. Dan weet ik het ook niet, maar is wel hoopvol!
Ik ken alleen de negatieve verhalen van de early test. Ik vind die van jou er ook wel erg positief uit zien voor een valse hoor. Ik zou trouwens zelf al lang naar de drogist gerend zijn voor een ander merk test voor de bevestiging Maar goed ik ben er van overtuigd dat je die vanavond toch wel krijgt
Hoop voor jou dat het positief is en je mag feliciteren Bij m'n vorige cyclus ook early predictor gehaald (toen nog niets gelezen over negatieve verhalen). Ga ik testen, ja hoor positief!! Had er twee...dus twee dagen later...positief!! Daarna CB er achter aan gedaan....negatief! Die neem ik dus nooit meer!
Ben net terug van de dokter, mag rond 21 uur bellen voor de resultaten. Ik kwam binnen bij haar, zei dat het ivm een eventuele zwangerschap was en haar reactie was dat ze al zo'n gevoel had toen ik binnen kwam. Ze zag het aan mijn buik .. één van mijn kwaaltjes is dus mijn (gigantische) buik, ik zie er werkelijk 3-4 maand uit
De vals positief testen zijn voornamelijk bij de early predictor, maar ik heb met een gewone test.. vandaar mijn sprankeltje hoop
Bloedresultaten zijn binnen: Ik ben zwanger! Hcg was nog niet veel, dus volgende week nogmaals bloed laten trekken voor evolutie