Vanochtend was mijn temperatuur een paar tienden gedaald, maar omdat ik een voorgevoel had heb ik toch getest (zie foto). Gezien de daling van de temperatuur had ik een negatieve test verwacht, maar ik zie een licht streepje! Wat denken jullie? Die daling lijkt me geen goed teken of hoeft dat niks te zeggen? Ik vind het ZO spannend!
Het hoeft niet wat te betekenen, kan best dat je op een ander tijdstip hebt getest of een andere simpele reden. Ik vind je test vrij duidelijk en zou nog even daar vanuit gaan, een voorzichtige gefeliciteerd dus.
gefeliciteerd een daling in je temp wil niet zoveel zeggen hoor zolang je maar boven de rode lijn blijf. Ik zou nu ook stoppen met tempen word je alleen onzeker van. Doe over 2 dagen nog een testje kan je kijken of hij donkerder word
Bedankt, dames! Jullie hebben me in elk geval een beetje meer vertrouwen gegeven Ik ga zo maar even naar het kruidvat wat meer testjes inslaan en in elk geval een clear blue zodat mijn man ook overtuigd raakt Hoewel ik zelf dus ook nog niet overtuigd ben hoor, door die lage temp. Spannend!!!!!
De clear blue met indicator is dan het gevoeligst, die heeft 25 HCG nodig terwijl die digitale zwanger/niet zwanger 50 HCG nodig heeft ik zou voor de indicator gaan