heb ik dat.... druk aan het wassen en aan het doen heb ik gister toch echt alle zwarte was weg gewerkt ben ik het vandaag aan het vouwen en strijken en wat denk je sok kwijt! dus geen compleet paar toch nog maar even in de was mand kijken maar nee hoor er ligt echt niets meer waar blijven die dingen nou altijd hahahaha
Waarschijnlijk ergens IN je wasmachine Ik ben ook regelmatig sokken kwijt en vorige week liep er water uit onze wasmachine. Mijn vriend heeft toen 1 of ander klepje open gemaakt om het water eruit te laten lopen, en in daar zaten ook 2 sokken in
Heb je een klein kwispelend hondje rondlopen? Anders...achter de wasmand, in je droger, offe....zo versleten dat ie is vergaan tijdens zijn heerlijke wasbeurt
kijk jij geen sesamstraat? er zit een tunnel achter je wasmachine, en daardoor komt het sokkenmonster bij mijn vriendin bleken na het opgeven van de wasmachine dat er een aantal sokken in was gekropen . Ik raak ze ook kwijt. Heb inmiddels al 6 enkele sokken. en toch eindeloos bewaren
Zeer herkenbaar! Heb hier ook veel eenlingen. Waar de rest is? Geen idee... zal toch s vaker sesamstraat kijken
Als er twee een beetje op elkaar lijken kun je ze altijd nog aantrekken onder een paar laarzen....niemand die het ziet!
het zijn voornamelijk kindersokken. een blauw, een roze, een groen, een wit met bloemetjes...... Ik geloof dat het opvalt als ik ze bij elkaar doe alhoewel mijn meisjes het zelf wel eens doen. dan hebben ze nl twee mooie sokken aan ipv twee dezelfde
had dat probeem ook altijd tot we da wasmachine open deden toen had ik alles terug nu stop ik ze altijd in een linnen zakje en heb ze altijd terug.
Oh, dat heb ik ook, ik heb zelfs een apart stapeltje met sokken waarvan hun mede-sok kwijt is. Soms vind ik er weer eens eentje. Ze kruipen ook nog wel eens in hoeslakens. De babysokken doe ik in een waszakje.