Ik zit bij kpn en voor de iphone 6s moet ik nog 99 euro bij betalen. Via studentmobiel kan ik voor het zelfde abbo ( ook van kpn ) de iphone gratis erbij krijgen. Scheelt me toch 99 euro. Ook de verzekering scheelt iets met die van de kpn winkel en dekt hetzelfde. Wie heeft er ervaring met studentmobiel?
Wel met student mobiel maar niet met de verzekering. Prima service hoor. Alleen met een reparatie (binnen de garantie) moesten we zelf de portokosten betalen, daar keek ik een beetje gek van op. Maar dat is niet vervelend. De telefoon is toen binnen 3 weken kosteloos gemaakt.
Wat ook nog wel een werkt is je provider bellen met dit verhaal, misschien kun je m dan alsnog zonder extra kosten via hen verlengen. Ik heb dat vorig jaar ook gedaan bij mijn provider. Via student mobiel was het abonnement 2 euro goedkoper per maand. Heb ze gebeld en kreeg 2,50 klantenkorting per maand.
Geen ervaring met verzekeringen (zit bij mij bij de inboedel in, ook buitenshuis). Maar wel eens een telefoon gekocht. Was prima service toen. Maar als je bij je oude provider wil blijven kun je inderdaad even een print screen van de aanbieding maken en zeggen dat het bij de concurrent 99 euro scheelt. Wie weet.