gestopt prikpil, snel weer ongesteld en ruim 2weken? wanneer dan eisprong?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door 3xmoeder, 4 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 3xmoeder

3xmoeder Lid

4 jan 2014
    13
    0
    0
    Sales agent
    Limburg
    Lieve dames,

Ik heb onlangs 26 weken de prikpil gebruikt.
    Maar veel ongesteld in deze periode, tot wel 6 weken aan 1 stuk.
    Dus absoluut geen 'voordeel' van de prikpil.
    Aangezien de 'pil' bij mij ook niet werkt... besloten te 'ontpillen'
    om daarna wanneer ik weer 'normaal' ongesteld zou worden te kijken of we wilde en zouden gaan klussen.
    Precies 3 weken na de datum dat ik de nieuwe prikpil had moeten halen werd ik ongesteld.
    Dit terwijl ik verhalen lees over een natuurlijke menstruatie na 6 tot 12 maanden.
    Nu ben ik 2 weken ongesteld geweest, wanneer heb ik dan m'n eisprong? of zou dit gewoon een doorbraakbloeding zijn geweest? Oef.. niet handig zo...

Wie weet meer? heeft dit ook of hoe werkte jou ontpillen? normaal wel ong. 8 dagen ongesteld ipv 2 weken.

Grtjes 3 x moeder ( 8j, 6j en 20mnd)

2. blub29

blub29 Actief lid

14 jan 2014
    109
    0
    0
    Nou ik ben dus nu pas ongesteld na een jaar huisarts vertelde mij dat het nog wel een tijd kan duren voor je weer een eisprong hebt

3. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bij mij duurde het 18 maanden voor ik weer een eisprong had. (na 2 keer prikpil)

4. 3xmoeder

3xmoeder Lid

4 jan 2014
    13
    0
    0
    Sales agent
    Limburg
    Ik was dus 18 dec ongi tot 2 jan...
    Nu nog geen menstruatie, test was negatief..

Zal vast bij mij ook gewoon bij het ontpillen horen!?
    Gewoon niet handig, 23 januari, zou 21 dagen naar de laatste dag van menstruatie zijn, dan test ik (nog) eens..
    Als het dan niks is, leg ik me er gewoon bij neer..
    We wachten af, we hebben dan ook geen haast, maar als je dan bezig bent kriebelt het toch ;) hihi..

Bedankt voor jullie reacties!!

5. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ik heb 1 shot prikpil gehad, daarna 12 weken gebloed. Toen hij uitgewerkt moest zijn, toen deed mijn lijf niks meer. 3 jaar geen eisprong gehad, onbegrepen onvruchtbaar, ivf traject in en na 3 jaar dus zwanger. Nu na de bevalling pas weer een eisprong.

Ik had coor de prikpil ook een eisprong, altijd perfect en op tijd.... Dus hier geen positief verhaal.

Deel Deze Pagina