Ik ben blij voor je dat het nu is opgelost. Wel lekker dat je even minder kan gaan werken. Leuk dat je werkgever zo enthousiast reageerde! Bedankt voor je steun voor morgen.
Zo lief issie nou ook weer niet! Woensdag toen ik naar huis ging omdat ik bloed verloor begon hij over die uren,ik zei alleen ja is goed,maakte mij niks uit op dat moment,ik zei tegen mun schatje,ze zoeken het maar uit,ook hier ben ik iedere dag mee bezig,dan wordt ik gebeld dan moet ik zelf bellen,pff! Hij zei,nou dan heb je 50 uur over de rest heb ik al verrekend? Zat ik gister over na te denken,ik heb recht op 80 uur en hij heeft 30 uur verrekend zonder dat ik het weet? Nou sorry hoor,die uren hij heeft verrekend zijn gewoon uit mun verlof,hij probeert me gewoon op te lichten en ik begin eraan te twijfelen of hij ook niet wist dat ik recht had op verlof? Ik ga maandag de arbo bellen om dit weer uit te leggen,ik heb recht op mijn uren toch,kom nou! Moest er ff uit! Ik vind het van de zotte dat hij me probeert te naaien na alles wat er is gebeurt,en geloof me ik ben gewaarschuwt door sommige collega's maar naief dat ik ben! Ben echt zo kwaad,wat denkt hij wel? Nu ik thuis ben vanwege mijn bloedverlies kan ie ook goed van mun eigen uren af houden... SORRY<WEER EEN LANG VERHAAL!
Dan is hij dus toch niet zo begripvol als dat wij dachten. Ik dacht echt dat alles nu goed vor je geregeld was. Ik denk dat ik wel geluk heb omdat mijn werkgever een vrouw is. Vaak iets meer begrip, maar het blijven werkgevers hè!. Doe maar lekker rustig aan.
sjonge Dais, wat een lul. Please probeer het van je af te zetten, al was het maar dit weekend. Denk aan je beebje he!
Ja dat is zo verdomde moeilijk! Waarom doet hij dit,hij heeft zelf kleine kindjes,hij kan zich dan wel een beetje voorstellen hoe het moet zijn om een kindje te verliezen? En dan nog flikt hij het me,ongelooflijk! Maarre ik laat niet met me sollen,ik bel zelf wel overal achteraan,ben het helemaal zat.. Eigenlijk heb je de tijd nodig om dit verdriet te verwerken maar die heb ik helemaal niet gehad ze hebben me na 6 weken al lastig gevallen... Nogmaals sorry,ik kom erg hysterisch over,i know! Liefs Dais.. -x-