Slaapproblemen na narcose

Discussie in 'De lounge' gestart door Wiersma80, 26 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wiersma80

Wiersma80 Nieuw lid

26 jun 2013
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,
    Ik heb me net aangemeld voor deze site omdat wij hier wel wat hulp kunnen gebruiken. Ons dochtertje van 4 maanden is een andere halve week geleden geopereerd, waarvoor zij volledig onder narcose moest.
    Sinds deze narcose heeft ze heel veel last met het gaan slapen.
    Op het moment dat we haar naar haar bedje willen brengen zet ze het
    op een huilen, die alleen te stoppen is als we haar weer oppakken. Ze valt eigenlijk alleen in slaap als we haar wiegen. Vandaag hebben we haar een paar minuutjes laten huilen, om te kijken of ze dan in slaap viel, dat ging wel, maar even laten werd ze hysterisch wakker, op een manier wat ik nog helemaal niet van haar kende...
    Heeft iemand ervaring met narcoses bij babies... en heeft iemand tips hoe hier mee om te gaan....

2. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Klinkt meer dat ze psychisch een flinke klap ermee heeft gehad... Is ook niet gek want zon kleintje weet ook niet wat er gebeurt heh... Denk dat het een kwestie van tijd met veel knuffelen is?

3. Wiersma80

Wiersma80 Nieuw lid

26 jun 2013
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is gelukkig alleen maar met het slapen gaan... voor de rest is ze super vrolijk... heerlijk aan het lachen en aan het knuffelen....

4. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Misschien doet het in slaap val momentje haar herinneren aan het moment dat ze bij de narcose in slaap viel? Arm kleintje! Hopelijk snel verandering! Helpt een geruststellend muziekje niet? Dat ze een beetje afgeleid is?

5. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.018
    548
    113
    dat heeft eventjes tijd nodig. dat is op haar manier verwerken

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Kleintjes zijn gemakkelijk vans lag van dat soort dingen. Hier ook een meiske dat het nodige heeft moeten doorstaan, en dan wiegde ik 'r gewoon even in slaap, of ze sliep lekker bij mij op de arm of naast me in bed. Even de veiligheid weer terugvinden, helemaal fit worden en dan zakt dat ook allemaal wel weer en kun je je normale ritme wel weer oppakken :)

Deel Deze Pagina