vraag over verandering cyclus

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Patriciaa, 20 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patriciaa

Patriciaa Actief lid

28 jun 2006
    467
    0
    0
    Gelderland
    Hallo,

Ik heb eigenlijk een dringende vraag(het is best een raar verhaal)
    Hopelijk krijg ik advies.
    Ik ben op 28februari dit jaar gestopt met de pil ik kreeg toen ineens een cylcus van 34 dagen ivp 28.
    Dit heeft 3 maanden geduurd.

Eigenlijk zou ik 15juni ongesteld moeten worden maar ben het niet geweest.
    Wel heb ik vanaf 26juni 7dagen last gehad van dik bruinverlies met wat klontjes bruinig het was zo weinig dat ik per dag nog niet eens een tampon vol had.
    Dus geen helderbloed en ook niet gehad nu nog steeds niet.
    Ik heb ongeveer 4x een test gedaan (laatste was eergister)maar was helaas negatief.
    Als ik van mijn cyclus van 34dagen uit ga(dus da het stoppen van de pil)zou ik gister weer ongi moeten worden en ben dat nog steeds niet.

Dus is mijn vraag is dat bruinverlies met bruinige klontjes mijn menstruatie geweest?

Als dat zo is heb ik ineens een cyclus van 45dagen?? en is mijn vraag wanneer kan ik dan een eisprong verwachten?

Als het niet zo is dan wil ik vragen of u advies voor me heeft wat het dan wel kan zijn.

Ik weet dat ik hier vaker een vraag heb gesteld maar zou graag een antwoord willen :oops:
    Wel ben ik van plan om contact met mijn arts op te nemen en vragen wat zij er van vinden.
    Ondanks dat hoop ik op advies van jullie.
    Alvast heel erg bedankt!!

Vriendelijke groetjes,
    Patricia

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Patricia,

we hebben al geprobeerd je gerust te stellen. Het kan echt gewoon dat je lichaam een keer een ander soort cyclus heeft. De vragen die je nu nog hebt zul je aan een huisarts moeten stellen, ik zou een afspraak maken met je huisarts en daar je verhaal vertellen. Ik hoop dat de huisarts je antwoord kan geven en je gerust kan stellen.

Mirjam

3. Patriciaa

Patriciaa Actief lid

28 jun 2006
    467
    0
    0
    Gelderland
    Sorry :oops:
    Ik zal jullie niet meer lastig vallen.

Groetjes,
    Patricia

4. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Patricia,

nou, zo ervaren we het niet hoor!
    Maar de huisarts heeft meer verstand van dit soort dingen dan wij. Wij zijn toch de deskundigen op het gebied van zwangerschap en de huisarts weet wat meer van het voortraject, dus vandaar dat ik je naar de huisarts verwijs.

Mirjam

Deel Deze Pagina